2020

معرفی سامانه پارتاک: پرتال خرید ترافیک و تمدید اعتبار اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان / آشنای اول

2020

معرفی سامانه پارتاک: پرتال خرید ترافیک و تمدید اعتبار اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان / آشنای اول

* این وبلاگ ارتباطی با شرکت مخابرات ندارد.

بروز شده در:
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ , 30 November 2016
نرم افزار نت یار را نصب کنید.

سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ , 22 November 2016
اضافه شدن جشنواره اینترنت صد دانه یاقوت در استان خوزستان.
حذف سرویس های جعبه جادویی خوزستان

سرویس ها و تعرفه های جدید اینترنت مخابرات خوزستان
ادامه خبرها

امکانات
برای ورود به سامانه جامع مشترکین اینترنت شرکت مخابرات کل کشور (بجز خوزستان) روی عکس زیر کلیک کنید

نحوه پیدا کردن رمز ADSL از تنظیمات مودم جهت ورود به سامانه

هشدار

با توجه به خدمات ضعیف شرکت مخابرات استان خوزستان، از خرید سرویس با حجم و مدت زمان زیاد (مانند طرح یکساله و جشنواره) خودداری کنید تا در صورت نارضایتی مبالغ بالایی متضرر نشوید. توصیه ما به شما اینست که در صورت امکان از شرکت های خصوصی معتبر مانند شاتل، پارس آنلاین، آسیاتک، های وب و یا اینترنت 3G/4G سرویس تهیه کنید و اینترنت ADSL مخابرات گزینه آخر شما باشد.

مشترکین گرامی خطوط فیبر نوری خوزستان

از مورخه 94/09/01 کلیه اینترنت های خطوط فیبر نوری به شرکت مخابرات واگذار گردیده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 2020 تماس بگیرید.

تبلیغات
آخرین نظرات

باسمه تعالی


          با توجه به افزایش نارضایتی ها از خدمات مخابرات استان خوزستان برآن شدیم تا با طرح شکایات خود در سامانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور جهت مرتفع کردن مشکلات اینترنت استان عزیزمان حرکتی موثر انجام دهیم. بخشی از این مشکلات مربوط به انحصاری شدن، نحوه مناقصات انجام شده در زمینه واگذاری اینترنت استان و حذف شدن شرکت های ارائه اینترنت از بازار رقابت به دلیل وجود موانع و مشکلات بوده که باعث افت کیفیت خدمات گردیده است.

          پس از خارج شدن شرکت هایی مانند اوآسیس کیش، ضحی کیش، نیماد و ... از عرصه رقابت، تنها شرکت ارائه دهنده اینترنت استان خوزستان فعالیت ضعیف خود را در کمال آرامش و بدون ترسِ از دست دادن مشتریان اینترنت در فضایی بدون رقیب ادامه داده است. با نگاهی به پیشرفت ها و خدمات نوین ارائه شده در سایر استان ها به این نتیجه میرسیم که نه تنها اینترنت خوزستان در سالهای اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای نداشته بلکه از ارائه خدمات اولیه خود نیز عقب مانده است. از آنجایی که سکوت مشترکین اینترنت استان به منزله رضایت از خدمات محسوب می شود لذا تاکنون هیچ اقدامی در جهت حل مشکلات اینترنت استان از طرف مسئولین ذیربط انجام نشده است.

          هم اکنون با توجه به مشکلاتی عدیده پیش آمده مانند کندی، اختلالات مکرر، پینگ بالا، پشتیبانی ضعیف 2020 و ناتوانی این شرکت در اداره شمار بالای کاربران اینترنت، از مشترکینی که از شرایط رخ داده نارضایتی دارند تقاضا میشود که با ثبت شکایات خود در سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه خدمات ضعیف شرکت مخابرات استان خوزستان به بهتر شدن وضعیت اینترنت استان کمک کنند.

       شایان ذکر است که هر چه تعداد شاکیان محترم افزایش یابد، پیگیری و رفع مشکلات توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تسریع خواهد یافت.


       با تشکر


  نــکــتــه :  در مرحله اول سامانه بطور خودکار شکایت شما را به شرکت راهنمای فردای خوزستان (مخابرات خوزستان) ارسال میکند. طبیعتا تا اینجا شکایت شما بی نتیجه خواهد بود. تنها در  صورتی که درخواست تجدید نظر بدهید شکایت شما به گوش کارشناسان وزارت ارتباطات و مقامات بالاتر خواهد رسید. (گزینه تجدید نظر پس از مرحله اول برای شما فعال خواهد شد.) 

مراحل و فرایند ثبت و پیگیری درخواست در این سامانه به شرح ذیل می باشد:

  • ثبت درخواست در سایت و ارسال کد رهگیری بر روی تلفن همراه ثبت کننده درخواست.
  • ارجاع درخواست، بر اساس اطلاعات اولیه به مبداء رسیدگی کننده (همان مخابرات خوزستان و شرکت راهنمای فردای خوزستان) شامل: زیر مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (مانند اپراتورها، شرکت های اینترنتی، دفاترپستی و ....)
  • ارجاع درخواست برای رسیدگی به واحد تخصصی/ بازرسی سازمان مربوطه در صورت عدم ارایه پاسخ نهایی بعد از گذشت 14 روز در سامانه یا درخواست تجدید نظر حداکثر ظرف مدت 3 روز پس از پاسخ نهایی. (تجدید نظر اول)
  • ارجاع درخواست به بالاترین مقام سازمان تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در صورت ثبت تجدید نظر دوم یا عدم ارایه پاسخ نهایی پس از مدت مقرر.
  • رسیدگی نهایی و صدور رای توسط کمیته حل اختلاف در صورت درخواست تجدید نظر دوم

سامانه های دیگر برای ثبت شکایات:

سامانه شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

سامانه رسیدگی به درخواست ها و شکایات شرکت مخابرات ایران

صفحه رسمی اینستاگرام محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران

سایر صفحات رسمی وزیر ارتباطات کشور آقای محمود واعظی


شکایت از اینترنت مخابرات خوزستان






قسمت های ستاره دار را تکمیل کنید.
موضوع شکایت: در صورتی که موضوع شکایت شما در این قسمت وجود نداشت، نزدیکترین موضوع را انتخاب کنید.
................................
 راهنمای ثبت درخواست از اپراتورهای ارائه دهنده سرویسهای ارتباطات سیار و ثابت :
  • در صورت درخواست از این نوع سرویس ها پس از انتخاب نوع سرویس (ارتباطات سیار یا ارتباطات ثابت) ، استان،شهر و نوع درخواست و اپراتور را مشخص نمایید.

  • در صفحه دوم مشخصات کامل خود و خلاصه ای از درخواست را همراه با موضوع درخواست وارد کنید.

  • در صفحه پایانی مشخص می شود درخواست شما به کدام یک از ادارات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و یا نهادهای رسیدگی به شکایات فرستاده شود.

  • شما می توانید جهت پیگیری درخواست، پس از کلیک بر روی "پیگیری درخواست" با وارد کردن کد پیگیری از آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست خود مطلع شوید. چنانچه درخواست شما توسط نهاد مربوطه، بررسی نهایی شده باشد، در قسمت "نتیجه بررسی" نتیجه نهایی رسیدگی به درخواست را به شما نشان داده می شود.

  • تمامی مراحل اعم از ثبت درخواست و اقدامات انجام گرفته به صورت پیامک برای متقاضی ارسال می گردد.

  مطالب مرتبط

  مشاهده آخرین تغییرات سامانه و اخبار جدید کلیک کنید.


نمایش ویرایش نرم‌افزار کمک‌پشتیبان نت‌یار (اینترنت مخابرات خوزستان)

نمایش ویرایش اپلیکیشن اندروید سامانه پارتاک استان خوزستان

نمایش ویرایش آیا از خدمات اینترنت مخابرات استان خوزستان ناراضی هستید؟

نمایش ویرایش شبانه رایگان (خوزستان)

نمایش ویرایش نمایندگان فروش ADSL آشنای اول

نمایش ویرایش راهنمای تنظیمات مودم های ADSL

نمایش ویرایش نحوه خرید ترافیک از سامانه

نمایش ویرایش نحوه تمدید سرویس اینترنت

نمایش ویرایش مشاهده ریز مصرف خوزستان

نمایش ویرایش چرا در ایران، نیت شیطانی اینقدر زود به تجاوز منجر می‌شود؟

نمایش ویرایش رفع خطای This app has been blocked for your protection نصب درایور در ویندوز 10

نمایش ویرایش پیدا کردن رمز ADSL ازتنظیمات مودم جهت ورود به سامانه

نمایش ویرایش نکاتی در خصوص امنیت و ترافیک مصرفی سرویس ADSL

نمایش ویرایش جدول تعرفه‌ها و هزینه‌های اینترنت پرسرعت ADSL+2 

نمایش ویرایش خوزستانی ها خرید ترافیک بدون تخفیف پلکانی! ( گرانفروشی مخابرات خوزستان)

نمایش ویرایش ورود به حساب کاربری ADSL مخابرات کل استان خوزستان (پارتاک چیست؟)

نمایش ویرایش حشره چرچر

نمایش ویرایش ارور pleasewait.exe

سامانه های اینترنت استان ها

نمایش ویرایش سامانه جامع امور مشترکین اینترنت شرکت مخابرات (کل کشور)

نمایش ویرایش سامانه مدیریت مشتریان اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان

نمایش ویرایش ورود به حساب کاربری ADSL مخابرات کل استان کرمانشاه

نمایش ویرایش ورود به حساب کاربری ADSL مخابرات کل استان سیستان و بلوچستان

نمایش ویرایش ورود به حساب کاربری ADSL مخابرات کل استان قزوین

نمایش ویرایش ورود به حساب کاربری ADSL مخابرات کل استان گیلان

نمایش ویرایش ورود به حساب کاربری ADSL مخابرات کل استان خراسان رضوی

نمایش ویرایش  ورود به حساب کاربری ADSL مخابرات کل استان خراسان جنوبی

نمایش ویرایش ورود به حساب کاربری ADSL مخابرات کل استان قم

نمایش ویرایش ورود به حساب کاربری ADSL مخابرات کل استان اردبیل

نمایش ویرایش ورود به حساب کاربری ADSL مخابرات کل استان اصفهان

نمایش ویرایش ورود به حساب کاربری ADSL مخابرات کل استان ایلام

نمایش ویرایش ورود به حساب کاربری ADSL مخابرات کل استان مرکزی

نمایش ویرایش ورود به حساب کاربری ADSL مخابرات کل استان کرمان

نمایش ویرایش ورود به حساب کاربری ADSL مخابرات کل استان مازندران

نمایش ویرایش ورود به حساب کاربری ADSL مخابرات کل استان همدان

نظرات  (۳۲)

چزاق اینطوری نوشتم تابدونی که چی میکشم چراغ همش قرمزه من ویس هستم لطفان جواب ندید رسیدگی کنید برطرف بشه
سلام دوستان چیزی که عادی شده برام همین چراق قرمزهست ومجبورخاموش وروشن کردن وفای تاوصل بشه درروزبیشتر10باراینکارانجام میدم ....چیزی که اذیتم میکنه همینه همیشه قطع میشه الان دوسال همینطوریه ایا راحلی هست یابرم رایتل بهتره
مسخره کردین ما رو با این اینترنت این چه وضه فقط پول رو دوست داریدبا اینکه این شکایات به جایی نمیرسه ولی مینویسم به قران مخابرات داغونه اینترنتش ..........
  • پوریارحیمی منش
  • سلام ی خواستم بدونم که تعرفه ی دانلود نامحدود برای خط های فیبر نوری نیست ....... اگه هم نیست نمیدونین کی تعرفه دانلود نامحدود میاد
    پاسخ:
    سلام. دانلود نامحدود؟ منظورت سرویس های نامحدوده؟ یا دانلود شبانه رایگان؟
    سرویس های نامحدود تا اطلاع ثانوی از سامانه حذف شدن.
    اما دانلود شبانه برقراره. شبانه رایگان (خوزستان)
  • عبدالرضا عریضاوی
  • سرعت نت مخابرات خوزستان افتضاح است
    چون میخوام ببینم اگه هم شخری هستیم تا ادرس دقیق ترشو بدید چون این ادرسایی ک داده کلی هست و زمان زیادی میبره تا پیداش کنیم
    حالا نمیشه بگید اهل کجایید ؟ خخ
    چرا جواب سوالم رو نمیدی برادر؟
    پاسخ:
    :) جواب دادم.
    میشه بگید اهل کجایید میخوام ببینم اگه همشهری هستیم بهم بگی کجای شهرمون نمیاندگی شاتله
    سرعت مخابرات افضاحه
    حتی دستور وزیر مبنی بر کاهش قیمت رو رعایت نمیکنن
    من دانلود بی نهایت گرفتم 
    یه جوری سرعتمو تنظیم کردن که عمرا بتونم بیشتر از 3 گیگ مصرف کنم
    سلا،سامانه کهبالا نمیاره،نت یگ مگابایت بر ثانیه یک ماهه پنج گیگ گرفتمه،سرعتش رو صفر تا بیست و پنجاه کیلو بایت بالا پایین میش شکایت کردم سامانه وزارت و بازرسی زنگ زد درست شد بعد یکساعت باز همونجور مثل قبل شد باز درخواستتجدید نظز دوم دادم بازم زنگ زدن درست شد بازم یکساعته برگشت به حالت اولیه،حالا سامانه بالا نمیاره که باز درخواست تجدید نظر بدم تا نهایی بشه،والا این مخابرات خوزستان گندشو دراورده دیگه دارم دق میکنم،بابا سرعت رو صفر کیلو بایته صفررررررر،سرعت یه مگ،اسیاتک هم پورت خالی نداره اصلا اینجا
    سلام داداش ی سوال داشتم به فرض بگیریم من اینرتنتم رو از مخابرات قطع کردم کجا باید برم تا برام از شرکت های دیگ بهش وصل کنن؟
    پاسخ:
    سلام. باید بری نمایندگی های مثلا شاتل و پارس آنلاین و ...
    البته اول برو نمایندگی های مثلا شاتل و پارس آنلاین و ... ببین منطقه شما رو پوشش میدن بعد برو خطت رو تخلیه کن که سرت بی کلاه نمونه.
  • سلام خوزستانی
  • خسته نباشید
    کلا مخابرات خوزستان برنامه ای برای تغییر شرکت پشتیبانی و ارائه دهنده اینترنتش نداره ؟
    مممنون میشم اطلاع رسانی کنین
    پاسخ:
    در صورتی که مشترکین ابراز نارضایتی کنن و شکایات خودشون رو از طریق سامانه 195 ثبت کنن و پیگیر باشن مخابرات موظف میشه انحصار رو لغو کنه.
    سلام با عرض خسته نباشید...چرا گزینه تغییر سرویس هنوز غیر فعاله ...من سرویس یک ماهه نامحدود با سرعت 128 خریدم که سرعتش خیلی ضعیفه حالا میخوام تغییرش بدم ولی نمیشه...تو رو خدا اگه میتونین گزینه تغییر سرویس رو فعال کنین
    پاسخ:
    سلام. تغییر سرویس هیچ وقت فعال نبوده. جهت اطلاع بیشتر با 2020 تماس بگیرین.
    سلام
    چجوری میشه ؟
    من که اینترنت مخابرات خریدم چطور آسیا تک شدم ؟
    اتفاقا میخواستم خطمو تخلیه کنم آسیا تک بخرم بخاطر تعرفه نامحدودش ، حالا که شما میگی آسیا تکم چجوری میشه ماجراش ؟
    در کل اگر بخوام تخلیه کنم از یه شرکت دیگه  بگیرم شما پیشنهادت چیه برای منطقه زیتون کارمندی ( دانلود شبانه هم داشته باشه ) ؟؟؟
    پاسخ:
    سلام. فقط آی پی هاتون آسیاتک هست. سال گذشته پس از پایان قرارداد آسیاتک و مخابرات آی پی های آسیاتک هم به مخابرات واگذار شد. اینترنت آسیاتک صد در صد خیلی بهتر از مخابراته اما انتظار زیاد نداشته باش. تخلیه کن و آسیاتک بگیر ببین چطوره. نامحدود شاتل محدودیت دانلود داره و پارس آنلاین هم شبانه کاملا رایگان نیست. دانلود شبانه میخوای (1000 تومن از ساعت 1 الی 7 نامحدود) برو سراغ 3G و 4G ایرانسل که در صورت پوشش خوب در منطقتون تا 20 مگابیت هم سرعت خواهی داشت.
    سلام
    جناب من سرعتم واقعا داغونه
    تا چند ماه پیش با سرعت دو مگ با 800 دانلود میکردم
    الان به زور سرعتم به 120 میرسه
    جون من یه نگاهی به ای پی من بنداز ببین چجوریه
    چجوری میشه پهنای باندمو روی 4 مگ ببندم ؟
    پاسخ:
    سلام. آسیاتک هستین. آی پی های آسیاتک محدود شدن. اوضاع آی پی ها در کل بهم ریخته
    رینج آی پی شما 178.236.104.0 - 178.236.111.255
    سلام 
    ممنون از سایت خودون.منم حدودا دو ماه توی تله مخابرات افتاده بودم.خداروشکر بعد از دویدن های بسیار پورتمو تخلیه کردم.الان شاتل دارم . نمیخوام تبلیغ شاتل رو کنم.هر شرکتی غیر از مخابرات عالیه.طرح های مفت داره پهنای باند هم تا 16 مگ بازه 10 هزار تومن پول دادم 9 گیگ نت گرفتم سرعتم بین 700 کیلوبایت تا 1 مگه توی ساعت رایگان 2-7 صبح 10 گیگ دانلود رایگان میکنم. فکر نمیکنم اعتراضا به جایی برسه سعی کنید خودتون رو از شر مخابرات راحت کنین. با تشکر فراوان :D
    پاسخ:
     یه سلام هم بکنیم به کارشناسان بی سواد امور مشترکین اینترنت مخابرات که همیشه میگن مودم رو خاموش روشن کن درست میشه. سلام بی سواد!
    طرح 256 نامحدود یک ماهه گرفتم ولی سرعت دانلود 8 تا 10 کیلوبایت بر ثانیه است. بهشون زنگ می زنی بهت میگن که این طرح ازاد نیست. 43500 تومان هم پول دادم. اصلا پشیمان شدم که این پول دادم. حرومتون باشه این پولا. دارین تو روز روشن از مردم دزدی می کنید. تو کلاه برداری و دزدی شما حرفه ای هستین. مسخره ها.....
    پاسخ:
    سرعت سرویستون خوبه و حق اعتراض ندارین.
    نرخ اشتراک و نحوه محاسبه سرعت چگونه است؟
    براساس مصوبه شماره 181 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ضریب اشتراک حداکثر 8 تصویب شده است به عنوان مثال برای سرعت 256kb/s چنانچه سرعت دانلود را در سیستم خود مورد محاسبه قرار دهیم با توجه به اینکه سرعت دانلود براساس بایت نشان داده می­شود ابتدا برای تبدیل بیت به بایت 256 را به 8 تقسیم کرده و با در نظر گرفتن ضریب اشتراک 8 حداقل سرعت دانلود 4kB/sو حداکثر 32kB/sرا خواهیم داشت و اگر سرعت دانلود کمتر از حداقل مقدار دیده شود نشان دهنده کندی سرعت و تخلف سرویس دهنده خواهد بود.
    سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ارتباط با مشتریان سازمان های تابعه وزارت ICT)
    سلام.من طرح 10 مگ گرفتم سرعت دانلودم اومده رو200 کیلوبایت قبلا اینطور نبوده با این وضع میخواهید رضایت دیگرانو جلب کنید....
    مسخره کردید ما رو این چه وضعشه خودتون خجالت بکشید .تعرفه نامحدود 256زدم سرعت به 20 کیلو بیت نمیرسه.44هزار تومان هم گرفتید .خودتونو مسخره کنید .《¡》با این روند فقط سبب نارضایتی مشتریاتون و از دست دادن اونا میشید.
    پاسخ:
    سرعت سرویستون خوبه و حق اعتراض ندارین.
    نرخ اشتراک و نحوه محاسبه سرعت چگونه است؟
    براساس مصوبه شماره 181 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ضریب اشتراک حداکثر 8 تصویب شده است به عنوان مثال برای سرعت 286kb/s چنانچه سرعت دانلود را در سیستم خود مورد محاسبه قرار دهیم با توجه به اینکه سرعت دانلود براساس بایت نشان داده می­شود ابتدا برای تبدیل بیت به بایت 256 را به 8 تقسیم کرده و با در نظر گرفتن ضریب اشتراک 8 حداقل سرعت دانلود 4kB/sو حداکثر 32kB/sرا خواهیم داشت و اگر سرعت دانلود کمتر از حداقل مقدار دیده شود نشان دهنده کندی سرعت و تخلف سرویس دهنده خواهد بود.
    سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ارتباط با مشتریان سازمان های تابعه وزارت ICT)
    سلام
    در مرحله "تکمیل خرید" به اشتباه "کنسل" رو زدم. خرید من اعمال نمیشه؟
    پاسخ:
    سلام. خرید ناموفق خواهد بود. در صورتی که از خرید انصراف دادید و مبلغ از حساب کسر شد، بانک در همان ساعات اولیه پس از خرید مبلغ را به حساب شما عودت می دهد. گاهی ممکن است زمان بیشتری به طول بیانجامد. (بین 24 الی 72 ساعت). اگر مبلغ عودت داده نشد از طریق 2020 و سپس بانک پیگیری نمائید.
  • محمد حسین نوروزی فرد
  • سلام

    اینترنت منزل از 5 روز قبل قطع شده با 2020 تماس گرفتم قول رسیدگی دادن ولی تا امروز که 5 روز گذشته خبری نشد.

    لطفا  رسیدگی کنید

    پاسخ:
    سلام. از طریق سامانه بالا شکابت خود را ثبت کنید.
    بابا سرویس نامحدودش خیلی گرونه
    بابا بقران اینترنتم کار نمیکنه از ساعت ۱۰صبح تا ۸عصر موقعیم که میاد سرعتش ۱۰ هم بالا نمیره
    ایا برای ثبت شکایت باید نام کسی که اینترنت به نام او ثبت شده است را بنویسیم یا نام خود
    پاسخ:
    چون برای پیگیری بیشتر و تائید شکایت شما با شماره منزلتون (همون شماره ثابت adsl ) تماس میگیرین. فرقی نمیکنه.
    با سلام خدمت کاربران و مدیر محترم
    دقایقی پیش شکایت خود را در سایت وزارت ارتباطات در خصوص خدمات ضعیف اینترنت مخابرات ثبت کردم.
    به دوستان پیشنهاد می کنم حتما شکایت خود را در سایت وزارت ارتباطات ثبت کنند. تا با افزایش تعداد شکایت ها به موضوع رسیدگی کنند.
    سلام و ممنون از پیگری همیشه وضعیت اینترنت.یه آموزش تصویری تنظیم شکایت میزاری لطفن
    سرعت اینترنت واقعی نیست من واسه دانلود از50کیلو بایت بر سانیه بالاتر نمیره
    این قیمت ها خیلی گرونه آقا باید اصلاح شه چرا اینقدر از مردم پول زیادی میگیرین؟؟ کیفیت اینترنتتون از اروپا که بهتر نیست!!!
    با سلام خدمت مدیریت محترم سایت توصیه میکنم کمپینی در اینستاگرام یا تلگرام راه اندازی شه برای شکایت از اینترنت مخابرات استان خوزستان . چنانچه تمایل دارید بنده نیز کمک خواهم کرد . ممنونم
    پاسخ:
    سلام. یکبار آزمایشی راه انداختیم. اما هدف گم شد.
    هدف، کمک به کاربران و محفلی برای بحث و گفتگو بود.
    اما اون گروه تبدیل به مکانی پر از پاسخهای غلط به پرسش های کاربران شد.
    کامنت قبلیمو اصلاح میکنم منظورم از شرکت به نام و معتبر شرکت شاتل بود.
    دقیقا بخاطر همین مساله است که به شرکتی به نام و معتبر که بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت پرسرعت تو ایران هست اجازه نمیدن تو مخابرات تجهیزات نصب کنند.این خلاف قوانیننه. از نویسنده این مطلب تشکر میکنم که عین حقیقت را بیان کرد.

    چند نکته

    ---------

    نظرات بدون تایید نمایش داده می شوند

    نظرات حاوی تبلیغات حذف می شوند

    از وارد کردن شماره تلفن خودداری کنید

    نظرات با حروف لاتین"فینگلیش" حذف می شوند

    این وبلاگ ارتباطی با شرکت مخابرات ندارد

    تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

    نظرات و سوالات را واضح و گویا مطرح کنید

    نظرات سایرین را مطالعه کنید شاید جواب سوالتان را یافتید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی