2020

معرفی سامانه پارتاک: پرتال خرید ترافیک و تمدید اعتبار اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان / آشنای اول

2020

معرفی سامانه پارتاک: پرتال خرید ترافیک و تمدید اعتبار اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان / آشنای اول

* این وبلاگ ارتباطی با شرکت مخابرات ندارد.

بروز شده در: چهارشنبه 30 فروردین 1396 ، April 19, 2017
ارایه طرح همسفر (یاقوت) در تلگرام خودآموز راهنمای فردا ویژه مشترکین خطوط مسی

۱۵ فروردین ۹۶
حذف سرویس های یاقوت از لیست سرویس ها و تعرفه ها در خوزستان و برخی استان های دیگر (امکان خرید از طریق 2020 و نمایندگی ها وجود دارد)

یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ , 12 March 2017

*** سرویسهای جشنواره ویژه عید نوروز برای کافونوری اضافه شد.(تعرفه ها رو ببینید.)

۱۸ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۲۱
قابلیت خرید ترافیک زماندار فیبرنوری فعال گردید (طرح فوتون).

یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ , 26 February 2017

***برای رفاه حال مشتریان عزیز و تسریع در عملیات پرداخت سامانه USSD ایجاد گردیده و شما عزیزان می توانید با شماره گیری کد#2020*4*733* اقدام به خرید حجم و تمدید سرویس نمایید.***


پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ , 23 February 2017
کادر کد امنیتی به سامانه خوزستان اضافه گردید.
در صورتی که کادر مربوطه را مشاهده نمیکنید باید کش مرورگر خود را پاک کنید. اطلاعات بیشتر در مشروح اخبار

یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ , 19 February 2017
مشترکین کافونوری خوزستان از تاریخ 1-12-95 ساعت رایگان شبانه ندارند.

پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ , 29 December 2016

***اطلاعیه ثبت اطلاعات در سیستم***
با توجه به راه اندازی سامانه شاهکار تحت نظارت سازمان تنظیم مقررات تمامی اطلاعات مشترکین باید به صورت صحیح در سامانه پارتاک وارد شود .
بدیهی است برخی از مشترکین در روزهای اخیر برای تمدید سرویس دچار مشکل شده اند و موفق به تمدید نشده اند که اقدامات زیر برای جلوگیری از بروز این مشکل صورت می گیرد:
1. به پنل کاربری خود در سامانه پارتاک وارد شوید و قسمت پروفایل و بارگزاری مدارک را انتخاب نمایید و اطلاعات خود را بصورت صحیح وارد نمایید. (فقط پروفایل. بارگزاری مدارک لازم نیست.)
2.شماره شناسنامه افرادی که کد ملی دارند و شماره شناسنامه ندارند باید صفر وارد شود.
......................
http://10.232.139.186

سرویس ها و تعرفه های جدید اینترنت مخابرات خوزستان
ادامه خبرها

امکانات
برای ورود به سامانه جامع مشترکین اینترنت شرکت مخابرات کل کشور (بجز خوزستان) روی تصویر زیر کلیک کنید

نحوه پیدا کردن رمز ADSL از تنظیمات مودم جهت ورود به سامانه

هشدار

با توجه به خدمات ضعیف شرکت مخابرات استان خوزستان، از خرید سرویس با حجم و مدت زمان زیاد (مانند طرح یکساله و جشنواره) خودداری کنید تا در صورت نارضایتی مبالغ بالایی متضرر نشوید. توصیه ما به شما اینست که در صورت امکان از شرکت های خصوصی معتبر مانند شاتل، پارس آنلاین، آسیاتک، های وب و یا اینترنت 3G/4G سرویس تهیه کنید و اینترنت ADSL مخابرات گزینه آخر شما باشد.

مشترکین گرامی خطوط فیبر نوری خوزستان

از مورخه 94/09/01 کلیه اینترنت های خطوط فیبر نوری به شرکت مخابرات واگذار گردیده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 2020 تماس بگیرید.

تبلیغات
آخرین نظرات

باسمه تعالی


          با توجه به افزایش نارضایتی ها از خدمات مخابرات استان خوزستان برآن شدیم تا با طرح شکایات خود در سامانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور جهت مرتفع کردن مشکلات اینترنت استان عزیزمان حرکتی موثر انجام دهیم. بخشی از این مشکلات مربوط به انحصاری شدن، نحوه مناقصات انجام شده در زمینه واگذاری اینترنت استان و حذف شدن شرکت های ارائه اینترنت از بازار رقابت به دلیل وجود موانع و مشکلات بوده که باعث افت کیفیت خدمات گردیده است.

          پس از خارج شدن شرکت هایی مانند اوآسیس کیش، ضحی کیش، نیماد و ... از عرصه رقابت، تنها شرکت ارائه دهنده اینترنت استان خوزستان فعالیت ضعیف خود را در کمال آرامش و بدون ترسِ از دست دادن مشتریان اینترنت در فضایی بدون رقیب ادامه داده است. با نگاهی به پیشرفت ها و خدمات نوین ارائه شده در سایر استان ها به این نتیجه میرسیم که نه تنها اینترنت خوزستان در سالهای اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای نداشته بلکه از ارائه خدمات اولیه خود نیز عقب مانده است. از آنجایی که سکوت مشترکین اینترنت استان به منزله رضایت از خدمات محسوب می شود لذا تاکنون هیچ اقدامی در جهت حل مشکلات اینترنت استان از طرف مسئولین ذیربط انجام نشده است.

          هم اکنون با توجه به مشکلاتی عدیده پیش آمده مانند کندی، اختلالات مکرر، پینگ بالا، پشتیبانی ضعیف 2020 و ناتوانی این شرکت در اداره شمار بالای کاربران اینترنت، از مشترکینی که از شرایط رخ داده نارضایتی دارند تقاضا میشود که با ثبت شکایات خود در سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه خدمات ضعیف شرکت مخابرات استان خوزستان به بهتر شدن وضعیت اینترنت استان کمک کنند.

       شایان ذکر است که هر چه تعداد شاکیان محترم افزایش یابد، پیگیری و رفع مشکلات توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تسریع خواهد یافت.


       با تشکر


  نــکــتــه :  در مرحله اول سامانه بطور خودکار شکایت شما را به شرکت راهنمای فردای خوزستان (مخابرات خوزستان) ارسال میکند. طبیعتا تا اینجا شکایت شما بی نتیجه خواهد بود. تنها در  صورتی که درخواست تجدید نظر بدهید شکایت شما به گوش کارشناسان وزارت ارتباطات و مقامات بالاتر خواهد رسید. (گزینه تجدید نظر پس از مرحله اول برای شما فعال خواهد شد.) 

مراحل و فرایند ثبت و پیگیری درخواست در این سامانه به شرح ذیل می باشد:

  • ثبت درخواست در سایت و ارسال کد رهگیری بر روی تلفن همراه ثبت کننده درخواست.
  • ارجاع درخواست، بر اساس اطلاعات اولیه به مبداء رسیدگی کننده (همان مخابرات خوزستان و شرکت راهنمای فردای خوزستان) شامل: زیر مجموعه های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (مانند اپراتورها، شرکت های اینترنتی، دفاترپستی و ....)
  • ارجاع درخواست برای رسیدگی به واحد تخصصی/ بازرسی سازمان مربوطه در صورت عدم ارایه پاسخ نهایی بعد از گذشت 14 روز در سامانه یا درخواست تجدید نظر حداکثر ظرف مدت 3 روز پس از پاسخ نهایی. (تجدید نظر اول)
  • ارجاع درخواست به بالاترین مقام سازمان تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در صورت ثبت تجدید نظر دوم یا عدم ارایه پاسخ نهایی پس از مدت مقرر.
  • رسیدگی نهایی و صدور رای توسط کمیته حل اختلاف در صورت درخواست تجدید نظر دوم


شکایت از اینترنت مخابرات خوزستان






قسمت های ستاره دار را تکمیل کنید.
موضوع شکایت: در صورتی که موضوع شکایت شما در این قسمت وجود نداشت، نزدیکترین موضوع را انتخاب کنید.
................................
 راهنمای ثبت درخواست از اپراتورهای ارائه دهنده سرویسهای ارتباطات سیار و ثابت :
  • در صورت درخواست از این نوع سرویس ها پس از انتخاب نوع سرویس (ارتباطات سیار یا ارتباطات ثابت) ، استان،شهر و نوع درخواست و اپراتور را مشخص نمایید.

  • در صفحه دوم مشخصات کامل خود و خلاصه ای از درخواست را همراه با موضوع درخواست وارد کنید.

  • در صفحه پایانی مشخص می شود درخواست شما به کدام یک از ادارات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و یا نهادهای رسیدگی به شکایات فرستاده شود.

  • شما می توانید جهت پیگیری درخواست، پس از کلیک بر روی "پیگیری درخواست" با وارد کردن کد پیگیری از آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست خود مطلع شوید. چنانچه درخواست شما توسط نهاد مربوطه، بررسی نهایی شده باشد، در قسمت "نتیجه بررسی" نتیجه نهایی رسیدگی به درخواست را به شما نشان داده می شود.

  • تمامی مراحل اعم از ثبت درخواست و اقدامات انجام گرفته به صورت پیامک برای متقاضی ارسال می گردد.

  مشاهده آخرین تغییرات سامانه و اخبار جدید کلیک کنید.


نظرات  (۶۱)

اون وقت وقتی یکی میگه مملکت بی صاحبه اقایون بهشون بر میخوره! والا بی صاحبه! به خدا بی صاحبه!
فقط گوش کنید ببینید چه بلایی سر ما اوردند.چهل و یک روز اینترنت منطقه ما قطع بود کافو13 دزفول.
بعد چهل و یک روز وصل شد.از این چهل و یک روز بیست روزش لز سرویس خودم مونده بود.که قرار بود برگرده بهم.که با صد بار زنگ زدن و سه روز معطلی ده روزش رو بهم برگردوندند.گفتیم به جهنم این همه روی همه بقیه.خدارو شکر وصل شد اشکال نداره.فقط و فقط دو روز خوب بود و سالم بود.الان از دیشب باز قطع شده.
بابا مسئولی که مسئولیت قبول میکنی وقتی لیقات نداری و انقدر خرابکاری میکنی برو پی کارت.انقدر فحش و لعنت برای خودت و خانواده ات نخر.چقدر مردمرو اذیت می کنید؟چقدر می دزدید؟بابا خجالت بکشید.این پولی که میریزید تو حلق بچه هاتون به خدا حرومه.خسته امون کردید.
اولا این که سایت (وبلاگ) مخابرات نیست عزیز
دوما کی گفته بدتر از عراق و افغانستان هست
شهرستان ها آشغاله قبول دارم، اما شهرهای بزرگ و توریستی خوب هستند به نسبت باقی شهر ها
مشکل الان فروش اینترنت حجمی با قیمت بالا هست که هیچ جای دنیا سابقه نداره
با درودبه همگی .بچه ها اینهاهمیشه تایک برنامه ای مثل انتخابات رادر پیش رو دارندتلفن واینترنت راقطع میکنندحذف وقطع همیشه براست این قطعی حداقل درحد اکثر شهرستانها سراسریه این روندرا پارسال هم پیش از انتخابات مجلس هم دیدیم انجاهم یکی دوماه خطوط درحدقطع و وصل بودفقط معلوم نمیشه اگروصل بودیم مگرچیکار میکردیم بماچه یکی دوتااز دوستان نظری که نوشته بودنداین بودکه به مسئولین شون اعتراض کنیم درسته ولی این اعتراض جایی پاسخ مید که طرف تعمدا تلفن واینترنت راقطع نکرده باشه به هرحال اینترنت ما ایرونیها حالاتهرون رانمیدونم ولی درحدافغانستان وعراق مصیبت زده هم نیست خیلی پائینتره هم از لحاظ کیفیت وهم قیمت کاربرا به تور بد... خوردندخوبی سایت راهم بگیم اینکه نظرات همه رانشون میدن
عزیز برو ایرانسل بگیر راحت شو
به جای بسته شبانه هم بسته ساعتی بگیر
من حدود 2 سالی میشه مخابرات رو انداختم دور، الان هم نسبتا راضی هستم
نمیدونم واقعا خودشون رو زدن به اون راه.بابا 35 روزه اینترنت منطقه ما قطع هست از روزی که قطع شده همه اش میگن چند روز صبر کنید تا کارشناس بیاد درستش کنه.امروز تماس گرفتم میگن چند تا کارشناس اومده تا حالا نتونسته درستش کنه!!!اون کارشناسی که نمیتونه تشخیص بده مشکل چیه به چه دردی میخوره.تکلیف ما چیه؟بابا خجالت بکشید از روی کاربرها.یه روز دو روز سه روز قطعی رو میشه به یه حسابی گذاشت.35 روز قطعی رو کجامون بذاریم؟البته 35 روز تا الان و مطمئنا این داستان ادامه داره.نمیدونم دیگه چی بگم.هیچ حرفی ندارم.
شرکت مخابرات خوزستان= دزدی تو روز روشن
اخه تا این حد شب رایگان رو بردن تعرفه ها یک ماهه هیچکدوم به درد نمیخوره وگرونن نسبت به سرعتی که میدن نه چیزی که نوشتن چون نوشتن 4 مگ سرعت اینترنت 128 رو میده تازه تو توج سرعت دزدیه انصافا یعنی خودشون خجالت نمیکشن
دست مریزاد به شرکت اکسین.که اینترنت خطوط کافونوری به عهده ی اونهاست .یعنی یکی از شرکت هایی هست که در زمینه ی بی خیالی و رعایت نکردن حقوق کاربرها حرف اول رو در تمام دنیا میزنه.دقت کنید در تمام دنیا.چیز کمی نیست.هر کی میخواست به گینس خبر بده لطف کنه بگه که رکورد جابه جا شده.اون هم با یک تغییر بسیار زیاد.یعنی قطعی اینترنت منطقه ما به یک ماه رسید.البته تا امروز و به طور قطع این رکورد بسیار سنگین باز هم جا به جا میشه.منتظر خبر بعدی من در مورد این رکورد سنگین باشید.بدرود همه کاربران مظلوم خوزستانی.
سلام
ساکن اندیمشکم اینترنت فیبر نوری دارم حدود پنج روزه که اینترنت فیبر نوری اندیمشک قطعه کسی دلیلش رو میدونه؟؟
یبار زنگ زدم 2020 که بعد پانزده دقیقه معطلی تلفن رو قطع کرد و دیگه زنگ نزدم
ممنون از پاسختون
  • علی از دزفول
  • با سلام. بنده ADSL فیبر نوری دارم. 30اسفند95 یک ماهه شارژ کردم. ولی 20روزه اینترنت قطعه. لطفا پیگیری نمایید
    پاسخ:
    سلام. از طریق نماینده فروش پیگیری کنین.
    هوراااااااااااااا.کف بزنید.شادی کنید.رکورد زدیم.بیست و دو روز اینترنت منطقه مون قطع هست و هنوز هیچ کاری نکردند.آقا یه نفر با گینس تماس بگیره این رکورد جدید رو ثبت کنند.مگه شوخیه؟بیست و یک روز اینترنت یک منطقه قطع باشه و به ریش کاربرها بخندند.وطنم پاره ی تنم.باز هم حماسه ای دیگر.بیست و یک روز قطعی اینترنت.
    با سلام و خسته نباشید خدمت شما.من امروز صبح با سازمان اداره کل بازرسی استان خوزستان تماس گرفتم.و شکایت کردم در رابطه با همین موارد.از شما دوستان هم میخواهم که با این شماره تماس بگیرید و حتما شکایت کنید.به خاطر خودتون.تا وقتی همه مون ساکت باشیم هر بلایی میخواهند سرمون میارند.این شماره اداره کل بازرسی هست برای شکایت کردن.خواهش میکنم هر کس مشکلی داره در رابطه با مخابرات با این شماره تماس بگیره و شکایت کنه شاید یه فکری به حالمون کردند وقتی ببینند این همه ادم شکایت داره.
    شماره تماس اداره کل بازرسی استان خوزستان : 06133914010
    گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من * آنچه البته به جائی نرسد فریاد است
    دو هفته اینترنت یک منطقه قطع باشه و هیچکس هیچکاری نکنه واقعا نوبره.چی بگم.همه گفتنی ها را دوستان گفتند.به هر کس شکایت می کنی انگشت اشاره رو به سوی یک مسئول دیگر میگیره.تماس میگیری با پشتیبانی که اقا دو هفته است اینترنت ما قطعه.البته اگر موفق بشی و جواب بدهند.که معمولا بعد از پنج شش بار تماس گرفتن موفق میشی.جوابی که میدهند اینه بله منطقه ی شما مشکل داره و باید صبر کنید تا درست بشه.مگه صبر ایوب داریم.فقط یک سوال است که چرا.البته تقصیر خودمون هست ها.ملتی مورد ظلم واقع می شوند که خودشون بخواهند.
    با سلام و خسته نباشید خدمت شما...ممنونم به خاطر این کار خوبتون ولی متاسفانه صدای ما به هیچ کجا نمیرسه...همونطور که اکثر دوستان گفتند بدون هیچ گونه دلیلی امدند و دانلود رایگان شبانه رو برای مشترکین کافونوری قطع کردند...کجای دنیا اینطوره که وسط یک قرارداد اونطور که خودشون می خوانند جیبهاشون پر پول بشه قراداد رو تغییر بدهند...این به کنار...ده روز هست اینترنت من قطع شده و هر چه تماس میگیرم فقط بلد یک جواب بدهند(مشکل سخت افزاری پیش اومده توی منطقه ی شما و باید صبر کنید تا درست بشه) اخه لامذهب ها کجای دنیا ده روز اینترنت یک منطقه قطع میشه و هیچ کاری هم نمی کنند...دیشب برای نیم ساعت وصل شد بعد از ده روز ولی باز هم قطع شد...اگر مشکل سخت افزاری هست پس چطور نیم ساعت درست شد...جواب این ده روز قطعی رو کی میده...البته تا الان که این پیام را می نویسم ده روزه و گفتند چند روز دیگه باید صبر کنید...چقدر یک سازمان باید بی صاحب و بی برنامه باشه...چقدر...من معلول هستم و توانایی راه رفتن ندارم و همیشه روی تخت هستم و هیچ درآمد و پشتیبانی ندارم...همیشه تنها افتادم روی تخت و تنها دلخوشی من همین اینترنت و فضای مجازی هست...با بدبختی هر ماه سی چهل تومن جور میکنم برای پول اینترنتم که اینطور می کنند با این وضع...به خدا اگر توانایی حرکت داشتم تا خود تهران برای شکایت از این نامسلمان ها می رفتم ولی افسوس که دستم بسته است...خدا لعنتشان کند...
    سلام من تو استان قزوین زندگی می کنم و از مخابرات ، خیر سرم اینترنت پر سرعت گرفتم ولی برای علی آباد خوزستان هست جالب اینجاست که آی پی من رو زده کردستان ،مکان نقشه رو هم زده آذربایجان ..به خاطر همین ، وایفاش اصلا در محدوده نیست.وقتی هم که با  2020تماس میگیرم طوری رفتار میکنه که انگار  داره با بچه دوازده ساله صحبت میکنه یه توضیحات بچگانه و ابتدایی میده (البته نه همشون)انگار نه انگار که... خدایی نکرده ...مثلا... مهندس این مملکتیم.
    با سلامی دیگر
    جواب سوال قبلیمو که ندادی که از چه شرکتی میتونم نت تهیه کنم
    حداقل بگو راهی هست بخوام یه خط ثابت دیگه بگیرم که مسی باشه و فیبر نباشه؟
    پاسخ:
    سلام. باید از شرکتهای وایرلس خصوصی مثل رفاتک/فارانت/راصد و/صبانت/آوا گستر/ آذرخش آوای/ایرسانت و ... که تعدادشون کم هم نیست اینترنت بگیرین. "اینترنت وایرلس در اهواز" رو گوگل کنید سرویس ها و تعرفه هاشونو ببینین.
    با سلام، یه توضیحی میدی برادر که روند تخلیه خط چطوره، الان یه هفتس درخواست دادم و هیچ خبری نشده، زنگ هم که میزنم میگن فرستادن مخابرات منطقه برا تخلیه
    با تشکر
    پاسخ:
    صبر داشته باش. یه سر بزن مخابرات منطقه. در راستای مشتری‌مداری اینقدر طولش میدن تا مشترک پشیمون بشه و دوباره شارژ کنه
    سلام
    من اهل اهوازم و شاغل
    فقط آخر شبا از نت استفاده میکردم و تو ساعتای رایگان دانلود میکردم همین
    الان دو هفتس مه تلفنمون قطعه منم وقت ندارم برم مرکز مخابرات
    الانم که متوجه شدم ساعت رایگان رو برداشتن عملا استفاده ای از نت ندارم و بی استفاده میزارم که جمع آوریش کنن
    حالا از شما یه راهنمایی میخواستم که از چه شرکتی میتونم نت وایرلس بگیرم که هم مناسب باشه هم نامحدود داشته باشه با تشکر!
    پاسخ:
    سلام. جواب شما در دو کامنت بالاتر
    سلام 
    دو هفته س اینترنتمو شارژ کردم اما وصل نمیشه 
    صدبار هم با 2020تماس گرفتم گفتن حلش میکنیم اما حل نشده 
    هی میگن اطلاعاتت ناقصه در صورتی که هردفه اطلاعاتمو میخونم خودش چک میکنه میبینه درسته ...وقتی اپراتور نمیتونه و بلد نیست و نمیدونه چه جوری مشکل رو حل کنه من باید از کجا اقدام کنم؟؟؟؟ یعنی هیچکس پاسخگو نیست؟؟؟
    پاسخ:
    درخواستتون رو در سامانه بالا ثبت کنین.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    دوستان عزیز بجای آه و ناله این موضوع رو به شماره 195 اطلاع بدین تنها راه شکایت از این دز**ی سره گردنه که هر بار یه باموبولی سره مردم در میارن همینه مگه جنگله وسط اکانت خریداری شده بیان مفاد قراردادو دستکاری کنن ما خوزستانیا هرچی میکشیم از همین بیخیالیمونه
    سلام خیلی مسخرس به خدا من که خطم کافونوریه نتم افتضاحه اصلا تعرفه خاصی ندارن همه هم گرون هستن دلم خوش بود شب رایگان دانلود میکردم بخاطرش هم سرعت 2 مگ گرفتم چون تقریبا فقط این سرعتشون شب رایگان داشت که الان فهمیدم شب رایگان رو برداشتن وتقریا 20گیگ حجم ازم رفته این دیگه اوج دزدی وحق خوریه اسیاتک که گرفته بودش چقدر طرح درست حسابی داشت الان هیچ نه سرعت خوبی نه شب رایگانی من که دیگه از همون نت گوشی استفاده میکنم چون هیچ فرقی نداره تازه اون همراه ادمه باور کنید اوج اوجش تو شب رایگان یه گیگ دانلود میشد سرعت رو میوردن پایین خدمات افتضاحه
    انحصارگری در همه زمینه ها عامل بدبختی هر ملت و کشوری  و عامل پر پول شدن جیب افرادی خاص است که از این موارد در کشور ما به وفور یافت میشود و تا زمانی که یک عزم جدی برای مقابله با چنین مواردی نباشد هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد داد . حق گرفتنی است نه دادنی . با یکی از کارشناسای 195 صحبت کردم گفت هرچه بیشتر شکایت بیاد بهتر پیگیر میشن.
    برداشتن دانلود شبانه ی رایگان دیگه آخر نامردی و پول پرستیشونه مخابرات خوزستان با انحصاریگریش داره به مردم ظلم میکنه و مشتری کوچکترین حق انتخابی نداره یعنی یا این یا همینه که هست :|
    من فقط بخاطر دانلود رایگان شبانش این طرحو خریدم و الان 15 روز از طرحم رفته زررررت کل حجمم بخاطر اینکارشون رفت ، پس چرا شماره تلفن و ایمیل آدمو میگیرن؟ میتونن پیام بدن اونجوری اطلاع رسانی کنن! بعد حق ندارن وسط قرارداد مفادشو عوض کنن  من اول که میخوام طرحمو بخرم با این شرایط میخرمش ، مگه میشه یهو وسط طرحم ویژگیهاشو عوض کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا اونایی که 6 ماهه یا 1 ساله خریدن که هیچی ! یعنی 33 تومن دادم برا 15 روز :| خییییلی نامردیه من که دیگه عمرا نه شارژ میکنم نه چیز دیگه ، میرم ایرانسل میگیرم ، قبلا هم مبین نت داشتم تا دانلود رایگانو برداشتن رفتم آسیاتک که بعدش زورکی فرستادنمون تو مخابرات ، با اینکه میدونم هیچ اتفاقی نمیوفته ولی شکایتمو هم کردم.
    بابا اینجا خوزستانه...خودشون میدونن یه مشت بدبخت گیر اوردن......زبون هم نداریم خدایی.....

    بدبختی و گریه اینجاست که خود خوزستانی هم به خودشون رحم نمیکنن...خدا نیاره روزی که یه خوزستانی بشه مسئول...پدر هر چی خوزستانی رو در میاره...همینا که مخابرات استان دستشونه،اینجوری نابودمون کردن...وای به حال بزرگتری...اینا رو میگن لی لی بان....ینی خیانتکار...اقاقی مسسئوال،تو هم که اینجا زندگی میکنی...این خاکو اب گل هم توی حلق تو میره...بهشت که زندگی نمیکنی که نبینی ما رو....پس چرا انقد خودخواه و نامردی!!!داداچ...ببر برا اصفهان و تبریز و مشهد و تهران..بذار همونا ببر و بخورن...از مسئولین ما فقط نوکری برا اونا بر میاد...یکیشون نمیگه بشم مسئول،برا استانم سنگ تموم بذار.....تو هم براشون لی لی بان باش .
    سلام میخواستم بدونم دقیقا چرا شبانه رایگان رو برداشتین؟؟
    مگ این 4ساعت چیکار میکرد اخه
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    یه مشت د*د دارند مخابرات خوزستان رو میگردونند اینکه به کسی بر بخوره یا نه مهم نیست اون هایی که برای این ها کار میکنند و نونشون از این راهه د*دی از مردم این حلال نیست حق مردم رو خوردن درست نیست پول دادیم 2 مگ گرفتیم یه دفعه قطع شد بعد از دو روز که پدرمون در اومد با این پشتیبانی دیدم میزنه اطلاعات کاربریت درست نیست کارت ملی و شناسنامش رو ادم اشتباه میکنه مردم خرند همون اطلاعات کاربری رو تایید کردم دوباره مثل قبلا که تایید شده بود وصل شد یعنی ادم نمیدونه بخنده یا گریه کنه یه جوری رفتار میکنند انگار ککشون نمیگزه راضی باشی یا نه انگار دارند میگند برو به درک همه میدونند تمام تعرفه هاشون بالاست از گیگ گرفته تا غیره اومدند اینترنت من روشب رایگانش رو بستند من قبلا از این تاریخ خریدم میشه یه همچین چیزی پشتیبانی میگه این اشانتیون مخابرات بوده که حالا قطش کردند کجا نوشته بود تو این سال ها اشنانتیون دادید به ما این جزعه سرویستون بوده مثل اینکه پول یه ماشین کامل بدیم در و تایرش رو برداره فروشنده این دزدیه دزدی شاخ و دم نداره بارها سرویسم قطع شده سرعت نداشته هی گفتند خط شما مشکل داره نویز داره چرت و پرت هم کس رو اوردیم هیچ مشکل نداشته چک کردیم مشکل نداشته خداسر شاهده من یه مدت قبل تو یه روز سه دفعه مودمم رو دادم کنفیگش کنند غیر از خودم که قبلش کانفیگش کرده بودم هی میگفتند ما میگیم درسته تو سیستم هم وصله مشکل از مودمته یکی از دوست هام که نصاب هست چک کرد گفت کافو مشکل داره مردم هم تماس گرفتند بعد با پشتیبانی تماس گرفتم میگه به ما که اطلاع ندادند یعنی چی من که با 2020 تماس گرفتم از کل جمعیت ابادان کسی تماس نگرفته یعنی به همه گفتند مودمت هنگیده سیم کشی خونه رو چک کن اخه دو سه تا جواب تکراری رو چند دفع باید داد اینجور که فهمیدم کارکن هاشون هم راضی نیستند پول هاشون رو انگار به موقع و درست نمیدند ایا کسی که خودش ناراضیه میاد برای ما وقت بزاره این سامانه 195 هم همه شکایتتون رو بکنید من هم میکنم ولی جدی میگم بعید میدونم تا ادم حضوری نره اونم تهران فایده داشته باشه اونم تعداد نفرات بالا که هزینه و وقت زیادی میخواد کلا ما مردم ابادان رو هر کاریمون کنند صدامون در نمیاد این رو همه ساکنان ابادان میدونند من که راضا نیستم توی بازار هستم میدونم همه راضی نیستند حالا این پول مثلا مستقیم بره تو خزانه دولت چون شما حقوق بگیر دولت هستید و نونتون از این راهه وقتی ما راضی نباشیم پس نونتون حرومه کل این پول حرومه حالا هر جا میخواد بره
    سلام. چرا رایگان شبو برداشتن این چه مسخره بازیه خیلی سرعت بالا به  که برش داشتن من اینترنت آسیا تک استفاه میکنم آگه شاتل بزنم بازم رایگان نداره؟؟؟مشترک کافو نور هستم لطفا جواب بدین ممنون
    سلام اینرنت مخابرات  خوزستان واقعا مزخرفه دانلود نامحدود هم نداره الان هم چطور می تونم از پوشش مخابرات بیام بیرون اهل شوشترم خطم هم فیبرد نوری هست چه شرکت دیگه ای پشتیبانی میکنه فیبر نوری .............ممنون
    پاسخ:
    سلام. فیبرنوری انحصار مخابراته فعلا. یا باید از شرکت های خصوصی وایرلس بگیری یا بری سراغ 3 جی و 4 جی
    دوستان مخابراتی سلام
    مطلبی را میخوام بگم که واقعا حیفم میاد به شما هم استانی ها نگم
    نفت استان را که بیش از صد ساله میزان ،تمامی استانهای دیگه به رشد بی سابقه ای رسیدن مثل شیراز تهران اصفهان تبریز و............. اینم از وضعیت خوزستان که واقعا افتضاحه
    آب را هم همان از خدا بی خبر آن از سرچشمه ها دارن می برن به استان هایی که نفت ها را برده بودند اینم روش
    حالا مخابراتی با وجدان از سرعت گذشتیم ،حالا چرا اینقدر تعرفه شما با تهرانی ها متفاوت وبه ضرر خوزستانه 
    لطفا رسیدگی کنید خیلی بی انصافیه
  • امیرحسین
  • سلام آقا ما خو نخواستیم فیبرنوری شیم همین طوری اومدن و خطمونو فیبرنوری کردن تعرفه ها بسیار محدودا برای سرعت های بالا ساعت رایگان نیست خدا میدونه تو این دوسال چه قد پول دادیم رسیدگی کنید مردم خوزستان لایق بیشتر این چیزان
    چزاق اینطوری نوشتم تابدونی که چی میکشم چراغ همش قرمزه من ویس هستم لطفان جواب ندید رسیدگی کنید برطرف بشه
    سلام دوستان چیزی که عادی شده برام همین چراق قرمزهست ومجبورخاموش وروشن کردن وفای تاوصل بشه درروزبیشتر10باراینکارانجام میدم ....چیزی که اذیتم میکنه همینه همیشه قطع میشه الان دوسال همینطوریه ایا راحلی هست یابرم رایتل بهتره
    مسخره کردین ما رو با این اینترنت این چه وضه فقط پول رو دوست داریدبا اینکه این شکایات به جایی نمیرسه ولی مینویسم به قران مخابرات داغونه اینترنتش ..........
  • پوریارحیمی منش
  • سلام ی خواستم بدونم که تعرفه ی دانلود نامحدود برای خط های فیبر نوری نیست ....... اگه هم نیست نمیدونین کی تعرفه دانلود نامحدود میاد
    پاسخ:
    سلام. دانلود نامحدود؟ منظورت سرویس های نامحدوده؟ یا دانلود شبانه رایگان؟
    سرویس های نامحدود تا اطلاع ثانوی از سامانه حذف شدن.
    اما دانلود شبانه برقراره. شبانه رایگان (خوزستان)
  • عبدالرضا عریضاوی
  • سرعت نت مخابرات خوزستان افتضاح است
    چون میخوام ببینم اگه هم شخری هستیم تا ادرس دقیق ترشو بدید چون این ادرسایی ک داده کلی هست و زمان زیادی میبره تا پیداش کنیم
    حالا نمیشه بگید اهل کجایید ؟ خخ
    چرا جواب سوالم رو نمیدی برادر؟
    پاسخ:
    :) جواب دادم.
    میشه بگید اهل کجایید میخوام ببینم اگه همشهری هستیم بهم بگی کجای شهرمون نمیاندگی شاتله
    سرعت مخابرات افضاحه
    حتی دستور وزیر مبنی بر کاهش قیمت رو رعایت نمیکنن
    من دانلود بی نهایت گرفتم 
    یه جوری سرعتمو تنظیم کردن که عمرا بتونم بیشتر از 3 گیگ مصرف کنم
    سلا،سامانه کهبالا نمیاره،نت یگ مگابایت بر ثانیه یک ماهه پنج گیگ گرفتمه،سرعتش رو صفر تا بیست و پنجاه کیلو بایت بالا پایین میش شکایت کردم سامانه وزارت و بازرسی زنگ زد درست شد بعد یکساعت باز همونجور مثل قبل شد باز درخواستتجدید نظز دوم دادم بازم زنگ زدن درست شد بازم یکساعته برگشت به حالت اولیه،حالا سامانه بالا نمیاره که باز درخواست تجدید نظر بدم تا نهایی بشه،والا این مخابرات خوزستان گندشو دراورده دیگه دارم دق میکنم،بابا سرعت رو صفر کیلو بایته صفررررررر،سرعت یه مگ،اسیاتک هم پورت خالی نداره اصلا اینجا
    سلام داداش ی سوال داشتم به فرض بگیریم من اینرتنتم رو از مخابرات قطع کردم کجا باید برم تا برام از شرکت های دیگ بهش وصل کنن؟
    پاسخ:
    سلام. باید بری نمایندگی های مثلا شاتل و پارس آنلاین و ...
    البته اول برو نمایندگی های مثلا شاتل و پارس آنلاین و ... ببین منطقه شما رو پوشش میدن بعد برو خطت رو تخلیه کن که سرت بی کلاه نمونه.
  • سلام خوزستانی
  • خسته نباشید
    کلا مخابرات خوزستان برنامه ای برای تغییر شرکت پشتیبانی و ارائه دهنده اینترنتش نداره ؟
    مممنون میشم اطلاع رسانی کنین
    پاسخ:
    در صورتی که مشترکین ابراز نارضایتی کنن و شکایات خودشون رو از طریق سامانه 195 ثبت کنن و پیگیر باشن مخابرات موظف میشه انحصار رو لغو کنه.
    سلام با عرض خسته نباشید...چرا گزینه تغییر سرویس هنوز غیر فعاله ...من سرویس یک ماهه نامحدود با سرعت 128 خریدم که سرعتش خیلی ضعیفه حالا میخوام تغییرش بدم ولی نمیشه...تو رو خدا اگه میتونین گزینه تغییر سرویس رو فعال کنین
    پاسخ:
    سلام. تغییر سرویس هیچ وقت فعال نبوده. جهت اطلاع بیشتر با 2020 تماس بگیرین.
    سلام
    چجوری میشه ؟
    من که اینترنت مخابرات خریدم چطور آسیا تک شدم ؟
    اتفاقا میخواستم خطمو تخلیه کنم آسیا تک بخرم بخاطر تعرفه نامحدودش ، حالا که شما میگی آسیا تکم چجوری میشه ماجراش ؟
    در کل اگر بخوام تخلیه کنم از یه شرکت دیگه  بگیرم شما پیشنهادت چیه برای منطقه زیتون کارمندی ( دانلود شبانه هم داشته باشه ) ؟؟؟
    پاسخ:
    سلام. فقط آی پی هاتون آسیاتک هست. سال گذشته پس از پایان قرارداد آسیاتک و مخابرات آی پی های آسیاتک هم به مخابرات واگذار شد. اینترنت آسیاتک صد در صد خیلی بهتر از مخابراته اما انتظار زیاد نداشته باش. تخلیه کن و آسیاتک بگیر ببین چطوره. نامحدود شاتل محدودیت دانلود داره و پارس آنلاین هم شبانه کاملا رایگان نیست. دانلود شبانه میخوای (1000 تومن از ساعت 1 الی 7 نامحدود) برو سراغ 3G و 4G ایرانسل که در صورت پوشش خوب در منطقتون تا 20 مگابیت هم سرعت خواهی داشت.
    سلام
    جناب من سرعتم واقعا داغونه
    تا چند ماه پیش با سرعت دو مگ با 800 دانلود میکردم
    الان به زور سرعتم به 120 میرسه
    جون من یه نگاهی به ای پی من بنداز ببین چجوریه
    چجوری میشه پهنای باندمو روی 4 مگ ببندم ؟
    پاسخ:
    سلام. آسیاتک هستین. آی پی های آسیاتک محدود شدن. اوضاع آی پی ها در کل بهم ریخته
    رینج آی پی شما 178.236.104.0 - 178.236.111.255
    سلام 
    ممنون از سایت خودون.منم حدودا دو ماه توی تله مخابرات افتاده بودم.خداروشکر بعد از دویدن های بسیار پورتمو تخلیه کردم.الان شاتل دارم . نمیخوام تبلیغ شاتل رو کنم.هر شرکتی غیر از مخابرات عالیه.طرح های مفت داره پهنای باند هم تا 16 مگ بازه 10 هزار تومن پول دادم 9 گیگ نت گرفتم سرعتم بین 700 کیلوبایت تا 1 مگه توی ساعت رایگان 2-7 صبح 10 گیگ دانلود رایگان میکنم. فکر نمیکنم اعتراضا به جایی برسه سعی کنید خودتون رو از شر مخابرات راحت کنین. با تشکر فراوان :D
    پاسخ:
     یه سلام هم بکنیم به کارشناسان بی سواد امور مشترکین اینترنت مخابرات که همیشه میگن مودم رو خاموش روشن کن درست میشه. سلام بی سواد!
    طرح 256 نامحدود یک ماهه گرفتم ولی سرعت دانلود 8 تا 10 کیلوبایت بر ثانیه است. بهشون زنگ می زنی بهت میگن که این طرح ازاد نیست. 43500 تومان هم پول دادم. اصلا پشیمان شدم که این پول دادم. حرومتون باشه این پولا. دارین تو روز روشن از مردم دزدی می کنید. تو کلاه برداری و دزدی شما حرفه ای هستین. مسخره ها.....
    پاسخ:
    سرعت سرویستون خوبه و حق اعتراض ندارین.
    نرخ اشتراک و نحوه محاسبه سرعت چگونه است؟
    براساس مصوبه شماره 181 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ضریب اشتراک حداکثر 8 تصویب شده است به عنوان مثال برای سرعت 256kb/s چنانچه سرعت دانلود را در سیستم خود مورد محاسبه قرار دهیم با توجه به اینکه سرعت دانلود براساس بایت نشان داده می­شود ابتدا برای تبدیل بیت به بایت 256 را به 8 تقسیم کرده و با در نظر گرفتن ضریب اشتراک 8 حداقل سرعت دانلود 4kB/sو حداکثر 32kB/sرا خواهیم داشت و اگر سرعت دانلود کمتر از حداقل مقدار دیده شود نشان دهنده کندی سرعت و تخلف سرویس دهنده خواهد بود.
    سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ارتباط با مشتریان سازمان های تابعه وزارت ICT)
    سلام.من طرح 10 مگ گرفتم سرعت دانلودم اومده رو200 کیلوبایت قبلا اینطور نبوده با این وضع میخواهید رضایت دیگرانو جلب کنید....
    مسخره کردید ما رو این چه وضعشه خودتون خجالت بکشید .تعرفه نامحدود 256زدم سرعت به 20 کیلو بیت نمیرسه.44هزار تومان هم گرفتید .خودتونو مسخره کنید .《¡》با این روند فقط سبب نارضایتی مشتریاتون و از دست دادن اونا میشید.
    پاسخ:
    سرعت سرویستون خوبه و حق اعتراض ندارین.
    نرخ اشتراک و نحوه محاسبه سرعت چگونه است؟
    براساس مصوبه شماره 181 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ضریب اشتراک حداکثر 8 تصویب شده است به عنوان مثال برای سرعت 286kb/s چنانچه سرعت دانلود را در سیستم خود مورد محاسبه قرار دهیم با توجه به اینکه سرعت دانلود براساس بایت نشان داده می­شود ابتدا برای تبدیل بیت به بایت 256 را به 8 تقسیم کرده و با در نظر گرفتن ضریب اشتراک 8 حداقل سرعت دانلود 4kB/sو حداکثر 32kB/sرا خواهیم داشت و اگر سرعت دانلود کمتر از حداقل مقدار دیده شود نشان دهنده کندی سرعت و تخلف سرویس دهنده خواهد بود.
    سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (ارتباط با مشتریان سازمان های تابعه وزارت ICT)
    سلام
    در مرحله "تکمیل خرید" به اشتباه "کنسل" رو زدم. خرید من اعمال نمیشه؟
    پاسخ:
    سلام. خرید ناموفق خواهد بود. در صورتی که از خرید انصراف دادید و مبلغ از حساب کسر شد، بانک در همان ساعات اولیه پس از خرید مبلغ را به حساب شما عودت می دهد. گاهی ممکن است زمان بیشتری به طول بیانجامد. (بین 24 الی 72 ساعت). اگر مبلغ عودت داده نشد از طریق 2020 و سپس بانک پیگیری نمائید.
  • محمد حسین نوروزی فرد
  • سلام

    اینترنت منزل از 5 روز قبل قطع شده با 2020 تماس گرفتم قول رسیدگی دادن ولی تا امروز که 5 روز گذشته خبری نشد.

    لطفا  رسیدگی کنید

    پاسخ:
    سلام. از طریق سامانه بالا شکابت خود را ثبت کنید.
    بابا سرویس نامحدودش خیلی گرونه
    بابا بقران اینترنتم کار نمیکنه از ساعت ۱۰صبح تا ۸عصر موقعیم که میاد سرعتش ۱۰ هم بالا نمیره
    ایا برای ثبت شکایت باید نام کسی که اینترنت به نام او ثبت شده است را بنویسیم یا نام خود
    پاسخ:
    چون برای پیگیری بیشتر و تائید شکایت شما با شماره منزلتون (همون شماره ثابت adsl ) تماس میگیرین. فرقی نمیکنه.
    با سلام خدمت کاربران و مدیر محترم
    دقایقی پیش شکایت خود را در سایت وزارت ارتباطات در خصوص خدمات ضعیف اینترنت مخابرات ثبت کردم.
    به دوستان پیشنهاد می کنم حتما شکایت خود را در سایت وزارت ارتباطات ثبت کنند. تا با افزایش تعداد شکایت ها به موضوع رسیدگی کنند.
    سلام و ممنون از پیگری همیشه وضعیت اینترنت.یه آموزش تصویری تنظیم شکایت میزاری لطفن
    سرعت اینترنت واقعی نیست من واسه دانلود از50کیلو بایت بر سانیه بالاتر نمیره
    این قیمت ها خیلی گرونه آقا باید اصلاح شه چرا اینقدر از مردم پول زیادی میگیرین؟؟ کیفیت اینترنتتون از اروپا که بهتر نیست!!!
    با سلام خدمت مدیریت محترم سایت توصیه میکنم کمپینی در اینستاگرام یا تلگرام راه اندازی شه برای شکایت از اینترنت مخابرات استان خوزستان . چنانچه تمایل دارید بنده نیز کمک خواهم کرد . ممنونم
    پاسخ:
    سلام. یکبار آزمایشی راه انداختیم. اما هدف گم شد.
    هدف، کمک به کاربران و محفلی برای بحث و گفتگو بود.
    اما اون گروه تبدیل به مکانی پر از پاسخهای غلط به پرسش های کاربران شد.
    کامنت قبلیمو اصلاح میکنم منظورم از شرکت به نام و معتبر شرکت شاتل بود.
    دقیقا بخاطر همین مساله است که به شرکتی به نام و معتبر که بهترین شرکت ارائه دهنده اینترنت پرسرعت تو ایران هست اجازه نمیدن تو مخابرات تجهیزات نصب کنند.این خلاف قوانیننه. از نویسنده این مطلب تشکر میکنم که عین حقیقت را بیان کرد.

    چند نکته

    ---------

    نظرات بدون تایید نمایش داده می شوند

    نظرات حاوی تبلیغات حذف می شوند

    از وارد کردن شماره تلفن خودداری کنید

    نظرات با حروف لاتین"فینگلیش" حذف می شوند

    این وبلاگ ارتباطی با شرکت مخابرات ندارد

    تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

    نظرات و سوالات را واضح و گویا مطرح کنید

    نظرات سایرین را مطالعه کنید شاید جواب سوالتان را یافتید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی