2020

معرفی سامانه پارتاک: پرتال خرید ترافیک و تمدید اعتبار اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان / آشنای اول

2020

معرفی سامانه پارتاک: پرتال خرید ترافیک و تمدید اعتبار اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان / آشنای اول

* این وبلاگ ارتباطی با شرکت مخابرات ندارد.

بروز شده در:
مشکل رنج آی‌‌پی 178.253.32.0 - 178.253.47.255 رفع گردید.

چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ , 28 June 2017
قطع و وصل شدید، پینگ بالا، سرعت بسیار پایین، پکت‌لاس اینترنت خوزستان با رنج آی‌‌پی 178.253.32.0 - 178.253.47.255

شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ , 24 June 2017
اضافه شدن تعرفه های جدید ترافیک زماندار خوزستان

به اطلاع میرساند بر اساس مصوبه شماره 1 جلسه 253 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، از این پس کلیه سرویس ها و ترافیک های اضافی خریداری شده، بدون اعمال 25% حجم مازاد لحاظ می گردد.

https://2020-khz.ir
http://2020-khz.ir
http://khz-2020.ir
http://2020.ict-khz.ir
http://10.232.139.186

سرویس ها و تعرفه های جدید اینترنت مخابرات خوزستان
ادامه خبرها

امکانات
برای ورود به سامانه جامع مشترکین اینترنت شرکت مخابرات کل کشور (بجز خوزستان) روی تصویر زیر کلیک کنید

نحوه پیدا کردن رمز ADSL از تنظیمات مودم جهت ورود به سامانه

هشدار

با توجه به خدمات ضعیف شرکت مخابرات استان خوزستان، از خرید سرویس با حجم و مدت زمان زیاد (مانند طرح یکساله و جشنواره) خودداری کنید تا در صورت نارضایتی مبالغ بالایی متضرر نشوید. توصیه ما به شما اینست که در صورت امکان از شرکت های خصوصی معتبر مانند شاتل، پارس آنلاین، آسیاتک، های وب و یا اینترنت 3G/4G سرویس تهیه کنید و اینترنت ADSL مخابرات گزینه آخر شما باشد.

مشترکین گرامی خطوط فیبر نوری خوزستان

از مورخه 94/09/01 کلیه اینترنت های خطوط فیبر نوری به شرکت مخابرات واگذار گردیده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 2020 تماس بگیرید.

تبلیغات


سامانه اینترنت adsl هرمزگان


  • مشاهده میزان اعتبار باقی مانده اینترنت ADSL مخابرات هرمزگان
  • مشاهده ریز مصرف اینترنت ADSL مخابرات هرمزگان
  • تمدید سرویس ADSL اینترنت ADSL مخابرات هرمزگان
  • خرید ترافیک مازاد بصورت اینترنتی
  • ثبت نام ADSL

آدرس سامانه مدیریت مشتریان اینترنت شرکت مخابرات استان هرمزگان

http://10.187.87.52/index.php

 


(برای آشنایی بیشتر در مورد خرید ترافیک و تمدید یا استفاده از سامانه پارتاک به صفحه ی آشنایی با سامانه پارتاک خوزستان مراجعه کنید.)

برای ورود به پنل کاربری خود بایستی نام کاربری و کلمه عبور پنل خود را در اختیار داشته باشید.

نام کاربری شما شماره تلفن جاری به همراه کد 76 می باشد ( مثال 7632299999 )

رمز: همان رمز ADSL برای اتصال می باشد. 

فقط از IP های ایرانی جهت ورود به سیستم استفاده کنید. امکان ورود به صفحه پارتاک از طریق پراکسی خارجی و VPN و نرم افزارها یا مرورگرها با قابلیت تغییر آی پی  میسر نمی باشد.

در صورت عدم موفقیت در ورود به سامانه ( به علت نداشتن رمز یا خطای سایت مبنی بر اشتباه بودن رمز یا نام کاربری) با واحد پشتیبانی مخابرات (با شماره 2020) تماس بگیرید تا خطای ورود به سیستم را رفع نمایند.

راهنمای بازیابی رمز از تنظیمات مودم

لینک مستقیم به سایت مخابرات استان هرمزگان جهت راهنمایی بیشتر.

تعرفه ها

نظرات  (۳۶)

سلام ببخشید میخواستم بدونم چرا تعقیر سرویسم بالا نمیاره و نمیتونم بسته بگیرم  خواهشمند هستم توجه بیشتری بفرمایید
باتشکر
سلام‌چرا این همه سرعت وافای جزیره لارک افتضاحه بعد که خدارو شکر طرحها هم که شب رایگان نداره
سلام من اینترنت مخابرات طرح صددانه یاقوت رو امروز فعال کردم شش ماهه.میخام بدونم ساعت دانلود رایگان شبانه از چه ساعتیه و تا چند صبح ادامه داره؟و ایا محدودیتی برای دانلود داره یا نه

برگرفته شده از ali-abad.blog.ir

چطوره شما الان فعلب کردید   من از ایلام هستم  بهمن گرفتم 1m      2g  ماهانه 5500 تقزیبا الان نگاه کردم برام زده 40 روز  و تا اخر اسفند  بعدش غیر فعال شده الان گیگی سه تون تو سامانه میخرم
در جواب دوستمون معید رایگان شبانه طرح صد دانه یاقوت از 2 تا 6 صبح هست
سلام من اینترنت مخابرات طرح صددانه یاقوت رو امروز فعال کردم شش ماهه.میخام بدونم ساعت دانلود رایگان شبانه از چه ساعتیه و تا چند صبح ادامه داره؟و ایا محدودیتی برای دانلود داره یا نه
سلام
من رمز ورود به سامانه رو فراموش کردم علیرغم اینکه شماره موبایلم رو در سامانه ثبت کرده بودم برای بازیابی رمز پیامک نیومد و همکارانتون در مرکز 2020 گفتند قابلیت ارسال پیامک به منظور بازیابی رمز رو نداریم.

در صورت ثبت شماره موبایل خود در سامانه امکان بازیابی رمز درصورت فراموشی توسط پیامک وجود دارد‌!
پاسخ:
سلام. ممنون از اطلاع رسانی. مطلب ویرایش شد.
باسلام
چرا مرکز مخابرات بعد از ورود رمز وراه اندازی وای فا برنامه تغیر رمز را مسدود نموده وبرای تغیر رمز باید به نخابرات مراجعه ومبلغ 9500 تومان پرداخت شود تارمز را تعویض نمایند که این امر شرکت مخابرات خود نوعی سود جویی وکلاهبرداری محض میباشد خواهشا مدیران ومسئولین رسیدگی نمایید./.
                                                                            باتشکر
پاسخ:
سلام. تغییر رمز وایفای؟ دوست گرامی هیچ کسی 9500 نمیده که رمز وایفایش رو عوض کنن. همه خودشون تغییرش میدن. تنظیمات مودمتون رو یاد بگیرین و خودتون انجام بدین. تو وبلاگ توضیحات کافی در مورد کانفیگ مودم داده شده. در گوگل هم جستجو کنین.
سرعت خیلی پائین است دیر وارد سایت می شود چه باید کرد
سلام...چرا باز گرون شده قبلا قیمتها خوب بود الان دوباره گرون شده این چ کاریه اخه فقط  برا ی مدت میگین ارزون شده بعد دوباره همون روال قبل رو ادامه میدین ای بابا
سلام سرویس فارور 1 چرا توی لیست سرویسها نیست قبلا که بود؟
پاسخ:
سلام. سرویس ها و تعرفه ها مدام تغییر میکنن
با سلام /ببخشید من رمز عبور فرلموش کردم و درخواست رمز جدید کردم اما متاسفانه مینویسه پیامک با موفقیت ب شماره شمت ارسال شد اما متاسفانه الان یک روز هست که هیچ پیامکی برای من نیومده.سپاسگزار میشم جواب بدید
پاسخ:
سلام.

در صورت عدم موفقیت در ورود به سامانه ( به علت نداشتن رمز یا خطای سایت مبنی بر اشتباه بودن رمز یا نام کاربری) با واحد پشتیبانی مخابرات (با شماره 2020) تماس بگیرید تا خطای ورود به سیستم را رفع نمایند.

راهنمای بازیابی رمز از تنظیمات مودم
  • مجید توزنده جانی
  • دوستان گرامی
    برای ارتباط گیری با شرکت ژیگِس راه های زیادی وجود داره ، اول یه توضیح بدم که با وجود اینکه 6 نفر اپراتور مرتب همه تماس ها رو پاسخ می دن ولی حجم زیاد تماس های برگشتی به شرکت منجر به پشت خط موندن دوستان میشه.

    لطفا از راه کار های زیر برای تماس با شرکت استفاده کنید:
    - تلگرام پشتیبانی که تقریبا 24 ساعته است ، به جز صبح روزهای تعطیل ،
    http://telegram.me/geegesSupport
    - سامانه پیامکی : 1000004257

    کافیه پیام بدید تا یکی بهتون پاسخ بده

    برای خرید هم بهترین راه کد موبایل هست ، تا اگر به هر دلیلی خریدتون ناموفق بود سریع بهتون پاسخ بدیم
    کافیه کد زیر و با موبایل بگیرید:

    code ussd :    *724*761#

    تلگرام مدیر هم برای ارسال شکایات و نظرات و انتقادات : @geegesAdmin
    سلام خسته نباشید....میخاستم راهنمایم کنید که چطوریی طرح صددانه یاقوت رو رزرو کنم ......باکمال تشکر
    پاسخ:
    سلام. با تماس با 2020 یا نماینده‌های فروش سراسر کشور
  • seyed amir hesam
  • سلام دوستان موسوی هستم عامل فروش دستگاه های  adsl  و وایمکس مبین نت   و از جمله خدمات ثبت نام و پشتیبانی داخلی . جهت بروز مشکل شما میتونین با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید با تشکر
    7642228452 & 09226043655
    سلام من ای دی اس ال دارم می خواستم اینترنت یک ماه رایگان یا یک سال رایگان میشه راهنمایی کنید 
    سلام ادمین عزیز و ذوستان گرامی بعد از مدت ها اینترنت 4g ایرانسل رو فعال کردم و تازه فهمیدم اینترنت یعنی چی لطفا دوستان لینک های زیر رئ نگاه بندازید تا بفهمید سرعت یعنی چی........................

    تست سرعت از سایت اسپید
    http://www.speedtest.net/result/5891446678.png
    تست سرعت دانلود از سایت سافت 98
    250 مگابایت در 2 دقیه دانلود میشه
    http://uupload.ir/files/76eb_untitled.jpg

    خدایا ما تا حالا نت نداشتیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    سلام.مدت دوهفته ست که سرعت وای فای بی نهایت پایین اومده میخواستم بدونم علت چیه؟به ۲۰۲۰ هم زنگ زدم اما جواب قانع کننده ای ندادن.لطفا مددی.
    شهروند رضوانی
    سرعت پا یین
    باتشکر
    اینترنتو شارژ کردم. هزینش هم از حسابم کم شد ولی حالا که حسابم رو چک می کنم نوشته خط شما در لیست جمع آوریه و اینترنت هم وصل نشده، چی کار کنم؟
    پاسخ:
    احتمالا تا الان وصل شدین. اما باید بگم که پس از خرید درصورتی که شارژ اعمال نشه باید مودم رو خاموش و روشن کرد. در صورت حل نشدن مشکل با 2020 یا نماینده فروش در تماس باشین.
    با سلام من خواستم بدونم پس از وارد شدن به صفحه مقدار حجم باقی مانده رو کجا نوشته؟
    سلام در قسمت انتخاب سرویس هیچ سرویسی برام وجود نداره
    پاسخ:
    سلام. از طریق قسمت پرداخت سریع نیز بررسی کنید. در صورت مشکل با 2020 جهت رفع مشکل تماس بگیرین.
    سلام.
    2020شماره پیامک داد جهت شارژ...دوبار پول ازحساب کم شده اما شارژ نشده متاسفانه 2020هم میگه نمیتونه کمکی کنه وشماره شرکت میده شرکت هم کسی گوشی رو پاسخ نمیده..تکلیف چیه؟؟
    پاسخ:
    سلام. بهتره با نماینده فروش محل زندگیتون تماس بگیرین. یا همچنان تلاش کنین با شرکت مربوطه تماس بگیرین. ضمنا با سایر کارشناسان 2020 هم مشورت کنین (زمان های دیگری تماس بگیرین) چون ممکنه بعضیاشون اطلاعات بیشتری داشته باشن.
    سلام ... در مورد طرح تابستانه... اینکه برخی از جاهای شهر می توانند استفاده کنند برخی نمی توانند... این دیگه چه وضعی است... خوب اگه قرار بوده فقط برای جای خاصی باشه خوب اعلام می کردند... می خواستم پیگیری بشه تمام شهر بندرعباس این سرویس را بتوانند استفاده کنند
    میشه آدرس سایت آنلاینتون که بخوای شارژ کنی یا مشکلات دیگه رو بگین؟
    اینترنت سرشماری هدیه چجوری بگیریم؟
    سلام . من اصلا نمیتونم وارد پورتال بشم و حجم بخرم. قبلا با پیام کوتاه میخریدم اما الان شماره پیامکی رو ندارم. ممنون میشم شماره رو اعلام کنید.
    سلام حدود 10روزه که اشتراک جدید با دانلود رایگان شبانه خریداری کردم سه چهار روز اول سرویس خوبی داد و من راضی بودم روز پنجم مصرف اینترنتم را چک کردم متاسفانه دیدم در زمان دانلود رایگان که ساعت 2الی 6 صبح اعلام کردند توسط 2020 برای من جزء مصرف محاسبه کردند چند بار به 2020تماس گرفتم ولی اظهار بی اطلاعی میکنند و شماره پشتیبانی را میدهند که باز هم سه روزه تماس با پشتیبانی دارم آنهم وقت ساعات اداری ولی کسی گوشی را برنمیدارد من ماندم این یک سال را چگونه طی کنم دانلود شبانه دارم یا نه اگر دارم چقدر است ضمنا سرعت اینترنتم چند روز اول خوب بود الان اصلا خوب نیست و اکثرا چراغهای مودم همه روشنند ولی اینترنت و وصل نمیشه لطفا همان سرویسهای قبلی را ارائه دهید که خیلی بهتر از ای سرویس جدید میباشد
    سلام
    برای  ورود به سامانه موقعی که رمز عبور و نام کابری می زنم می نویسه رمزعبور و نام کاربری اشتباه است.
    با تلفن همراه که با  2020 هم تماس می گیرم میگه شماره در شبکه موجود نمی باشد. حتی پیش شماره76 هم میزنم همین پیغام رو میده.
    لطفا راهنمایی کنین.
    پاسخ:
    سلام.
    راهنمای بازیابی رمز ADSL ازتنظیمات مودم جهت ورود به سامانه
    ضمنا اگر در هنگام ثبت نام شماره همراه شما در سیستم ثبت شده باشد میتوانید از طریق قسمت فراموشی کلمه/رمز عبور رمزتان را بازیابی کنید.
    سلام
    نمیدون چرا اینترنت ADSL جزیره هرمز قطعی زیادی داره !!!
    من که این مشکل رو زیادی دارم.
    با 2020 هم نمیتونم تماس بگیرم , چون تلفن ثابت ندارم.
    شماره ایی که بشه با تلفن همراه با شما ارتباط برقرار کرد وجود داره ؟ ایا !!!!
    پاسخ:
    سلام. کد استان رو اول شماره بزار
    تماس با 2020 از طریق خطوط همراه:  0762020
    سلام
    من موقعی که اینترنتم راه اندازی کردم سرعتش عالی بود یک مگ سرعتش تا 130 میرفت . ولی الان دو مگ فعال کردیم ولی سرعتش نهایت تا 40 می ره چه کار کنم؟
    سلام نام کاربری اینجانب جهت ورود به سامانه غیر فعال می باشد واعلام می کند شما مجوز به ورود نمی باشید. چه کارباید بکنم؟با تشکر
    پاسخ:
    سلام. جهت رفع خطا با 2020 تماس بگیرین.
    سلام خسته نباشید . منظور اینکه خط  کاربری شمادر لیست جمع اوری است چیست؟
    پاسخ:
    سلام. یعنی اگر مخابرات پورت خالی برای ثبت نام های جدید در منطقتون نداشت، پورت شما رو بهش میدن.
    مثل داستان سیم کارت تلفن همراه ایرانسله که اگه 90 روز ازش استفاده نکنی میسوزوننش و شماره رو به یکی دیگه میفروشن.
    من تعرفه دایمی دارم یک روز فقط مونده اگه میشه یه تعرفه خوب معرفی کنید
    سلام خسته نباشید چند ماه قبل خیلی راحت می توانستم وارد پنل کاربزی ام بشوم(فناوران مبین) اما از موقعی که این سامانه عوض شده وقتی که نام کاربری ورمز عبور را وارد می کنم  می نویسد نام کاربری یا رمز عبور شما صحیح نمی باشد در صورتی که رمز  ونام کاربری هم درست است 
    پاسخ:

    درود. در صورت عدم موفقیت در ورود به سامانه ( به علت نداشتن رمز یا خطای سایت مبنی بر اشتباه بودن رمز یا نام کاربری) با واحد پشتیبانی مخابرات (با شماره 2020) تماس بگیرید تا خطای ورود به سیستم را رفع نمایند.

    نکته

    میتونید از قسمت پرداخت سریع استفاده کنید چون حداقل برای خرید و تمدید و مشاهده باقیمانده نیاز به رمز ندارید.
    اگر تونستید وارد پرداخت سریع بشید پس حتما رمز پنل رو اشتباه وارد کردید. راهنمای بازیابی رمز از تنظیمات مودم
    اگر از قسمت پرداخت سریع هم نتونستید وارد بشید حتما شماره تلفن رو در قسمت پنل اشتباه وارد میکنید.

    در صورتی که این شیوه کارساز نبود با 2020 جهت مرتفع کردن خطا تماس بگیرید.

    سلام من موقعی که میخوام واردشم میگه نام کاربری یا رمز عبورت اشتباهه که اطمینان دارم که صحیح دارم وارد میکنم با ۲۰۲۰ هم نمیتونم تماس بگیرم چون تلفونمون کلا مشغولی می خوره حالا باید چیکار کنم؟! راه تماس دیگری با پشتیبانی وجود نداره...
    (مکانم  روستاهای حوالی بندرعباس)
    پاسخ:
    سلام. میتونید از قسمت پرداخت سریع استفاده کنید چون حداقل برای خرید و تمدید و مشاهده باقیمانده نیاز به رمز ندارید.
    اگر تونستید وارد پرداخت سریع بشید پس حتما رمز پنل رو اشتباه وارد کردید. راهنمای بازیابی رمز از تنظیمات مودم
    اگر از قسمت پرداخت سریع هم نتونستید وارد بشید حتما شماره تلفن رو در قسمت پنل اشتباه وارد میکنید.

    چند نکته

    ---------

    نظرات بدون تایید نمایش داده می شوند

    نظرات حاوی تبلیغات حذف می شوند

    از وارد کردن شماره تلفن خودداری کنید

    نظرات با حروف لاتین"فینگلیش" حذف می شوند

    این وبلاگ ارتباطی با شرکت مخابرات ندارد

    تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

    نظرات و سوالات را واضح و گویا مطرح کنید

    نظرات سایرین را مطالعه کنید شاید جواب سوالتان را یافتید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی