2020

معرفی سامانه پارتاک: پرتال خرید ترافیک و تمدید اعتبار اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان / آشنای اول

2020

معرفی سامانه پارتاک: پرتال خرید ترافیک و تمدید اعتبار اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان / آشنای اول

* این وبلاگ ارتباطی با شرکت مخابرات ندارد.

بروز شده در:
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ , 30 November 2016
نرم افزار نت یار را نصب کنید.

سه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ , 22 November 2016
اضافه شدن جشنواره اینترنت صد دانه یاقوت در استان خوزستان.
حذف سرویس های جعبه جادویی خوزستان

سرویس ها و تعرفه های جدید اینترنت مخابرات خوزستان
ادامه خبرها

امکانات
برای ورود به سامانه جامع مشترکین اینترنت شرکت مخابرات کل کشور (بجز خوزستان) روی عکس زیر کلیک کنید

نحوه پیدا کردن رمز ADSL از تنظیمات مودم جهت ورود به سامانه

هشدار

با توجه به خدمات ضعیف شرکت مخابرات استان خوزستان، از خرید سرویس با حجم و مدت زمان زیاد (مانند طرح یکساله و جشنواره) خودداری کنید تا در صورت نارضایتی مبالغ بالایی متضرر نشوید. توصیه ما به شما اینست که در صورت امکان از شرکت های خصوصی معتبر مانند شاتل، پارس آنلاین، آسیاتک، های وب و یا اینترنت 3G/4G سرویس تهیه کنید و اینترنت ADSL مخابرات گزینه آخر شما باشد.

مشترکین گرامی خطوط فیبر نوری خوزستان

از مورخه 94/09/01 کلیه اینترنت های خطوط فیبر نوری به شرکت مخابرات واگذار گردیده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 2020 تماس بگیرید.

تبلیغات
آخرین نظرات


سامانه اینترنت adsl هرمزگان


  • مشاهده میزان اعتبار باقی مانده اینترنت ADSL مخابرات هرمزگان
  • مشاهده ریز مصرف اینترنت ADSL مخابرات هرمزگان
  • تمدید سرویس ADSL اینترنت ADSL مخابرات هرمزگان
  • خرید ترافیک مازاد بصورت اینترنتی
  • ثبت نام ADSL

آدرس سامانه مدیریت مشتریان اینترنت شرکت مخابرات استان هرمزگان

http://10.187.87.52/index.php

 


(برای آشنایی بیشتر در مورد خرید ترافیک و تمدید یا استفاده از سامانه پارتاک به صفحه ی آشنایی با سامانه پارتاک خوزستان مراجعه کنید.)

برای ورود به پنل کاربری خود بایستی نام کاربری و کلمه عبور پنل خود را در اختیار داشته باشید.

نام کاربری شما شماره تلفن جاری به همراه کد 76 می باشد ( مثال 7632299999 )

رمز: همان رمز ADSL برای اتصال می باشد. ( در صورت ثبت شماره موبایل خود در سامانه امکان بازیابی رمز درصورت فراموشی توسط پیامک وجود دارد‌)

فقط از IP های ایرانی جهت ورود به سیستم استفاده کنید. امکان ورود به صفحه پارتاک از طریق پراکسی خارجی و VPN و نرم افزارها یا مرورگرها با قابلیت تغییر آی پی  میسر نمی باشد.

در صورت عدم موفقیت در ورود به سامانه ( به علت نداشتن رمز یا خطای سایت مبنی بر اشتباه بودن رمز یا نام کاربری) با واحد پشتیبانی مخابرات (با شماره 2020) تماس بگیرید تا خطای ورود به سیستم را رفع نمایند.

راهنمای بازیابی رمز از تنظیمات مودم

لینک مستقیم به سایت مخابرات استان هرمزگان جهت راهنمایی بیشتر.

تعرفه ها


نظرات  (۱۸)

باتشکر
اینترنتو شارژ کردم. هزینش هم از حسابم کم شد ولی حالا که حسابم رو چک می کنم نوشته خط شما در لیست جمع آوریه و اینترنت هم وصل نشده، چی کار کنم؟
پاسخ:
احتمالا تا الان وصل شدین. اما باید بگم که پس از خرید درصورتی که شارژ اعمال نشه باید مودم رو خاموش و روشن کرد. در صورت حل نشدن مشکل با 2020 یا نماینده فروش در تماس باشین.
با سلام من خواستم بدونم پس از وارد شدن به صفحه مقدار حجم باقی مانده رو کجا نوشته؟
سلام در قسمت انتخاب سرویس هیچ سرویسی برام وجود نداره
پاسخ:
سلام. از طریق قسمت پرداخت سریع نیز بررسی کنید. در صورت مشکل با 2020 جهت رفع مشکل تماس بگیرین.
سلام.
2020شماره پیامک داد جهت شارژ...دوبار پول ازحساب کم شده اما شارژ نشده متاسفانه 2020هم میگه نمیتونه کمکی کنه وشماره شرکت میده شرکت هم کسی گوشی رو پاسخ نمیده..تکلیف چیه؟؟
پاسخ:
سلام. بهتره با نماینده فروش محل زندگیتون تماس بگیرین. یا همچنان تلاش کنین با شرکت مربوطه تماس بگیرین. ضمنا با سایر کارشناسان 2020 هم مشورت کنین (زمان های دیگری تماس بگیرین) چون ممکنه بعضیاشون اطلاعات بیشتری داشته باشن.
سلام ... در مورد طرح تابستانه... اینکه برخی از جاهای شهر می توانند استفاده کنند برخی نمی توانند... این دیگه چه وضعی است... خوب اگه قرار بوده فقط برای جای خاصی باشه خوب اعلام می کردند... می خواستم پیگیری بشه تمام شهر بندرعباس این سرویس را بتوانند استفاده کنند
میشه آدرس سایت آنلاینتون که بخوای شارژ کنی یا مشکلات دیگه رو بگین؟
اینترنت سرشماری هدیه چجوری بگیریم؟
سلام . من اصلا نمیتونم وارد پورتال بشم و حجم بخرم. قبلا با پیام کوتاه میخریدم اما الان شماره پیامکی رو ندارم. ممنون میشم شماره رو اعلام کنید.
سلام حدود 10روزه که اشتراک جدید با دانلود رایگان شبانه خریداری کردم سه چهار روز اول سرویس خوبی داد و من راضی بودم روز پنجم مصرف اینترنتم را چک کردم متاسفانه دیدم در زمان دانلود رایگان که ساعت 2الی 6 صبح اعلام کردند توسط 2020 برای من جزء مصرف محاسبه کردند چند بار به 2020تماس گرفتم ولی اظهار بی اطلاعی میکنند و شماره پشتیبانی را میدهند که باز هم سه روزه تماس با پشتیبانی دارم آنهم وقت ساعات اداری ولی کسی گوشی را برنمیدارد من ماندم این یک سال را چگونه طی کنم دانلود شبانه دارم یا نه اگر دارم چقدر است ضمنا سرعت اینترنتم چند روز اول خوب بود الان اصلا خوب نیست و اکثرا چراغهای مودم همه روشنند ولی اینترنت و وصل نمیشه لطفا همان سرویسهای قبلی را ارائه دهید که خیلی بهتر از ای سرویس جدید میباشد
سلام
برای  ورود به سامانه موقعی که رمز عبور و نام کابری می زنم می نویسه رمزعبور و نام کاربری اشتباه است.
با تلفن همراه که با  2020 هم تماس می گیرم میگه شماره در شبکه موجود نمی باشد. حتی پیش شماره76 هم میزنم همین پیغام رو میده.
لطفا راهنمایی کنین.
پاسخ:
سلام.
راهنمای بازیابی رمز ADSL ازتنظیمات مودم جهت ورود به سامانه
ضمنا اگر در هنگام ثبت نام شماره همراه شما در سیستم ثبت شده باشد میتوانید از طریق قسمت فراموشی کلمه/رمز عبور رمزتان را بازیابی کنید.
سلام
نمیدون چرا اینترنت ADSL جزیره هرمز قطعی زیادی داره !!!
من که این مشکل رو زیادی دارم.
با 2020 هم نمیتونم تماس بگیرم , چون تلفن ثابت ندارم.
شماره ایی که بشه با تلفن همراه با شما ارتباط برقرار کرد وجود داره ؟ ایا !!!!
پاسخ:
سلام. کد استان رو اول شماره بزار
تماس با 2020 از طریق خطوط همراه:  0762020
سلام
من موقعی که اینترنتم راه اندازی کردم سرعتش عالی بود یک مگ سرعتش تا 130 میرفت . ولی الان دو مگ فعال کردیم ولی سرعتش نهایت تا 40 می ره چه کار کنم؟
سلام نام کاربری اینجانب جهت ورود به سامانه غیر فعال می باشد واعلام می کند شما مجوز به ورود نمی باشید. چه کارباید بکنم؟با تشکر
پاسخ:
سلام. جهت رفع خطا با 2020 تماس بگیرین.
سلام خسته نباشید . منظور اینکه خط  کاربری شمادر لیست جمع اوری است چیست؟
پاسخ:
سلام. یعنی اگر مخابرات پورت خالی برای ثبت نام های جدید در منطقتون نداشت، پورت شما رو بهش میدن.
مثل داستان سیم کارت تلفن همراه ایرانسله که اگه 90 روز ازش استفاده نکنی میسوزوننش و شماره رو به یکی دیگه میفروشن.
من تعرفه دایمی دارم یک روز فقط مونده اگه میشه یه تعرفه خوب معرفی کنید
سلام خسته نباشید چند ماه قبل خیلی راحت می توانستم وارد پنل کاربزی ام بشوم(فناوران مبین) اما از موقعی که این سامانه عوض شده وقتی که نام کاربری ورمز عبور را وارد می کنم  می نویسد نام کاربری یا رمز عبور شما صحیح نمی باشد در صورتی که رمز  ونام کاربری هم درست است 
پاسخ:

درود. در صورت عدم موفقیت در ورود به سامانه ( به علت نداشتن رمز یا خطای سایت مبنی بر اشتباه بودن رمز یا نام کاربری) با واحد پشتیبانی مخابرات (با شماره 2020) تماس بگیرید تا خطای ورود به سیستم را رفع نمایند.

نکته

میتونید از قسمت پرداخت سریع استفاده کنید چون حداقل برای خرید و تمدید و مشاهده باقیمانده نیاز به رمز ندارید.
اگر تونستید وارد پرداخت سریع بشید پس حتما رمز پنل رو اشتباه وارد کردید. راهنمای بازیابی رمز از تنظیمات مودم
اگر از قسمت پرداخت سریع هم نتونستید وارد بشید حتما شماره تلفن رو در قسمت پنل اشتباه وارد میکنید.

در صورتی که این شیوه کارساز نبود با 2020 جهت مرتفع کردن خطا تماس بگیرید.

سلام من موقعی که میخوام واردشم میگه نام کاربری یا رمز عبورت اشتباهه که اطمینان دارم که صحیح دارم وارد میکنم با ۲۰۲۰ هم نمیتونم تماس بگیرم چون تلفونمون کلا مشغولی می خوره حالا باید چیکار کنم؟! راه تماس دیگری با پشتیبانی وجود نداره...
(مکانم  روستاهای حوالی بندرعباس)
پاسخ:
سلام. میتونید از قسمت پرداخت سریع استفاده کنید چون حداقل برای خرید و تمدید و مشاهده باقیمانده نیاز به رمز ندارید.
اگر تونستید وارد پرداخت سریع بشید پس حتما رمز پنل رو اشتباه وارد کردید. راهنمای بازیابی رمز از تنظیمات مودم
اگر از قسمت پرداخت سریع هم نتونستید وارد بشید حتما شماره تلفن رو در قسمت پنل اشتباه وارد میکنید.

چند نکته

---------

نظرات بدون تایید نمایش داده می شوند

نظرات حاوی تبلیغات حذف می شوند

از وارد کردن شماره تلفن خودداری کنید

نظرات با حروف لاتین"فینگلیش" حذف می شوند

این وبلاگ ارتباطی با شرکت مخابرات ندارد

تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

نظرات و سوالات را واضح و گویا مطرح کنید

نظرات سایرین را مطالعه کنید شاید جواب سوالتان را یافتید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی