2020

معرفی سامانه پارتاک: پرتال خرید ترافیک و تمدید اعتبار اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان / آشنای اول

2020

معرفی سامانه پارتاک: پرتال خرید ترافیک و تمدید اعتبار اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان / آشنای اول

* این وبلاگ ارتباطی با شرکت مخابرات ندارد.

بروز شده در: چهارشنبه 30 فروردین 1396 ، April 19, 2017
ارایه طرح همسفر (یاقوت) در تلگرام خودآموز راهنمای فردا ویژه مشترکین خطوط مسی

۱۵ فروردین ۹۶
حذف سرویس های یاقوت از لیست سرویس ها و تعرفه ها در خوزستان و برخی استان های دیگر (امکان خرید از طریق 2020 و نمایندگی ها وجود دارد)

یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ , 12 March 2017

*** سرویسهای جشنواره ویژه عید نوروز برای کافونوری اضافه شد.(تعرفه ها رو ببینید.)

۱۸ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۲۱
قابلیت خرید ترافیک زماندار فیبرنوری فعال گردید (طرح فوتون).

یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ , 26 February 2017

***برای رفاه حال مشتریان عزیز و تسریع در عملیات پرداخت سامانه USSD ایجاد گردیده و شما عزیزان می توانید با شماره گیری کد#2020*4*733* اقدام به خرید حجم و تمدید سرویس نمایید.***


پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ , 23 February 2017
کادر کد امنیتی به سامانه خوزستان اضافه گردید.
در صورتی که کادر مربوطه را مشاهده نمیکنید باید کش مرورگر خود را پاک کنید. اطلاعات بیشتر در مشروح اخبار

یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ , 19 February 2017
مشترکین کافونوری خوزستان از تاریخ 1-12-95 ساعت رایگان شبانه ندارند.

پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ , 29 December 2016

***اطلاعیه ثبت اطلاعات در سیستم***
با توجه به راه اندازی سامانه شاهکار تحت نظارت سازمان تنظیم مقررات تمامی اطلاعات مشترکین باید به صورت صحیح در سامانه پارتاک وارد شود .
بدیهی است برخی از مشترکین در روزهای اخیر برای تمدید سرویس دچار مشکل شده اند و موفق به تمدید نشده اند که اقدامات زیر برای جلوگیری از بروز این مشکل صورت می گیرد:
1. به پنل کاربری خود در سامانه پارتاک وارد شوید و قسمت پروفایل و بارگزاری مدارک را انتخاب نمایید و اطلاعات خود را بصورت صحیح وارد نمایید. (فقط پروفایل. بارگزاری مدارک لازم نیست.)
2.شماره شناسنامه افرادی که کد ملی دارند و شماره شناسنامه ندارند باید صفر وارد شود.
......................
http://10.232.139.186

سرویس ها و تعرفه های جدید اینترنت مخابرات خوزستان
ادامه خبرها

امکانات
برای ورود به سامانه جامع مشترکین اینترنت شرکت مخابرات کل کشور (بجز خوزستان) روی تصویر زیر کلیک کنید

نحوه پیدا کردن رمز ADSL از تنظیمات مودم جهت ورود به سامانه

هشدار

با توجه به خدمات ضعیف شرکت مخابرات استان خوزستان، از خرید سرویس با حجم و مدت زمان زیاد (مانند طرح یکساله و جشنواره) خودداری کنید تا در صورت نارضایتی مبالغ بالایی متضرر نشوید. توصیه ما به شما اینست که در صورت امکان از شرکت های خصوصی معتبر مانند شاتل، پارس آنلاین، آسیاتک، های وب و یا اینترنت 3G/4G سرویس تهیه کنید و اینترنت ADSL مخابرات گزینه آخر شما باشد.

مشترکین گرامی خطوط فیبر نوری خوزستان

از مورخه 94/09/01 کلیه اینترنت های خطوط فیبر نوری به شرکت مخابرات واگذار گردیده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 2020 تماس بگیرید.

تبلیغات
آخرین نظرات


•    مشاهده میزان اعتبار باقی مانده اینترنت ADSL مخابرات همدان

•    مشاهده ریز مصرف اینترنت ADSL مخابرات همدان

•    تمدید سرویس ADSL اینترنت ADSL مخابرات همدان

•    ثبت نام ADSL

آدرس سامانه مدیریت مشتریان اینترنت شرکت مخابرات استان همدان

http://10.252.32.3

  (برای آشنایی بیشتر در مورد خرید ترافیک و تمدید یا استفاده از سامانه پارتاک به صفحه ی آشنایی با سامانه پارتاک خوزستان مراجعه کنید.)

نام کاربری: شماره تلفن جدید به همراه کد (بدون صفر در اول شماره)

رمز: همان رمز ADSL برای اتصال می باشد.

* فقط از IP های ایرانی جهت ورود به سیستم استفاده کنید. امکان ورود به صفحه پارتاک از طریق پراکسی و VPN و نرم افزارها یا مرورگرها با قابلیت تغییر آی پی  میسر نمی باشد.

در صورت عدم موفقیت در ورود به سامانه ( به علت نداشتن رمز یا خطای سایت مبنی بر اشتباه بودن رمز یا نام کاربری) فقط با واحد پشتیبانی مخابرات (با شماره 2020) تماس بگیرید تا خطای ورود به سیستم را رفع نمایند.

ویرایش نحوه پیدا کردن رمز ADSL از مودم جهت ورود به سامانه پارتاک

 

نظرات  (۷۷)

  • مرتضس تادری براز
  • سلام دانلود رایگان چند گیگ است؟از ساعت چند تا چند؟
    محدویدت شبانه برداشته شده یا همان 8 گیگ در ماه است ؟؟؟؟؟؟
    سلام.خدا قوت.بفرمایید ساعت دانلود رایگان شبانه از چه ساعتی میباشد با تشکر.
  • عباس بیگلربگیان
  • با سلام در سال95 فقط دریافتی از ترافیک کم میشد ولی از اول سال96 دریافتی و ارسالی جمعا از اعتبار کسر میشود علت چیست؟
    سلام خسته نباشید.
    ما مثلا اینترنت پرسرعت گرفتیم. برعکس شده لطفا رسیدگی کنید خیلی سرعت نت پایین اومده.حتی با 2مگ خیلی ضعیفه
    ممنون.
    بازم سامانه خرابه نه لینک قبیلی کار میکنه و نه این ای پی جدید
    به سایت که هم از نظر پردازشی سبکه و هم تغییرو به روز رسانی خاصی نداره که به خاطرش گاهی بخواد مشکل درست بشه اونم سایت خود مخابرات !!!!!! چپ و راست خرابه و کار نمیکنه
    پاسخ:
    آی پی آدرس بالا تست شد مشکلی نداره.

    * فقط از IP های ایرانی جهت ورود به سیستم استفاده کنید. امکان ورود به صفحه پارتاک از طریق پراکسی و VPN و نرم افزارها یا مرورگرها با قابلیت تغییر آی پی  میسر نمی باشد.

    سلام چرا ادرسی ک دادید باز نمیشه؟
    پاسخ:
    سلام. آدرس http://10.252.32.3 باز میشه مشکل نداره.
    سلام چگونه از حجم دانلود شبانه آگاه شویم؟
    سلام ، چه عجب چه عجب !!!!!!!!!!!! ممنون که رسیدگی کردین گلی به جمالتون واقعا ممنون
    چرا صفحه چک کردن باقیمانده ترافیک باز نمیشه ،تغییر وضعیت را چرا از سر ماه  اعمال میکنید ولی قبلش قبض به روز را از ملت میگیرید
    پاسخ:
    آدرس http://10.252.32.3 باز میشه مشکل نداره.
  • محسن کریمی
  • سلام چرا سایت سامانه adsl.tch.irهمیشه خراب و یا با مشکل مواجه است؟
    پاسخ:
    سلام. آدرس آی پی جدید بالا ذکر شده از اون استفاده کنید مشکل نداره.
    واقعا سایتتون مضخرفه !!!! با امروز دقیقا 9 روزه میخوام حساب خطمو چک کنم ولی هر بار ارور میده ، واقعا براتون با این سرویس دهی بیخودتون متاسفم !
    پاسخ:

     فقط از IP های ایرانی جهت ورود به سیستم استفاده کنید. امکان ورود به صفحه پارتاک از طریق پراکسی و VPN و نرم افزارها یا مرورگرها با قابلیت تغییر آی پی میسر نمی باشد.

    با سلام و احترام 
    ترافیک اینترنت منزل تمام شده است برای تمدید یا شارژ که میرویم میزند به دلیل اینکه در لیست جمع آوری است غیر فعال میباشد . خواهشمند است راهنمایی بفرمایید این مشکل رو چطور حل کنم ؟ 
    پاسخ:
    سلام. دوتا راه وجود داره.
    اول: از طریق پرداخت سریع امتحان کنین ببینین قادر به خرید هستین یا نه. (ترجیحا از اینترنتی به غیر از اینترنت خودتون)
    دوم: در قسمت خرید پنل/تب شارژ رایگان میتونید 100 مگ شارژ رو فعال کنین تا خط از حالت جمع آوری خارج و سپس خرید کنید.
    اگر مشکل حل نشد با 2020 یا نماینده فروش تماس بگیرین.
    سلام خسته نباشید نزدیک به دوروز میشه که سامانه ورودبه خرید ترافیک و اعلام ریز مصرف  و...غیر فعال از 2020 خواستار پیگیری هستیم اما متاسفانه کسی پاسخگوی کاربران نیست و میگن مشکلی وجود نداره خواهشمندیم پیگیری کنید ممنون.......باتشکر
    پاسخ:
    سلام. مشکل رفع شد. آی پی آدرس بالا رو امتحان کنید.
    سلام لطفا به این سایت بدرد نخورتان رسیدگی کنید...................باتشکر؟
    پاسخ:
    مشکل رفع شد. آی پی آدرس بالا رو امتحان کنید.
    با سلام
    شما میتوانید با استفاده از آی پی ادرس به سامانه مدیریت مشتریان وارد کنید
    http://10.252.32.3
    پاسخ:
    ممنون از اطلاع رسانی
    سلام چرا سایت سامانه adsl.tch.irهمیشه خراب و یا با مشکل مواجه است؟
    پاسخ:
    مشکل رفع شد. آی پی آدرس بالا رو امتحان کنید.
    سایت ورود ب خرید ترافیک مشکل داره باز نمیشه باید چه کارکنیم؟
    پاسخ:
    مشکل رفع شد. آی پی آدرس بالا رو امتحان کنید.

    سلام خسته نباشید نزدیک به دو هفته میشه که سامانه ورودبه خرید ترافیک و اعلام ریز مصرف  و...غیر فعال از 2020 خواستار پیگیری هستیم اما متاسفانه کسی پاسخگوی کاربران نیست و میگن مشکلی وجود نداره خواهشمندیم پیگیری کنید ممنون
    پاسخ:
    سلام.
    مشکل رفع شد. آی پی آدرس بالا رو امتحان کنید.
    سلام خسته نباشی
    چن روزه سایت اعلام مانده بازنمیشه حتی با2020تماس گرفتیم میگن مشکلی نیست...اگه مشکلی نیس پس چرااااااااااااااا بازنمیشه
    پاسخ:
    سلام.
    مشکل رفع شد. آی پی آدرس بالا رو امتحان کنید.
    سلام چندروزی هست که جهت خرید ترافیک adslنمیتوانیم وارد سایت مربوطه بشیم خواهشمندیم راهکاری جهت دریافت ترافیک و راه اندازی وای فای خانگی بکنیم اگر هم اشگالی داره لطفا هرچه سریعتر رفع مشگل گردد ممنون از توجه شما
    پاسخ:
    سلام.
    مشکل رفع شد. آی پی آدرس بالا رو امتحان کنید.
    سلام
    من الان اینترنت دائمی مخابرات دارم اگه بخوام قطع ش کنم باید چیکار کنم و به کجا مراجعه کنم ؟ برای قطع هزینه ای دارد یا فقط پول اون دوره ای که توش هستیم رو دریافت میکنن ؟ مثلا اگه قبض دو ماه اخیر هنوز نیومده باشه فقط پول این دو ماه رو میگیرن یا بیشتر از دو ماه ؟
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام. در قرارداد شما ذکر شده. لیست تمام قراردادهای مخابرات همدان را ببینید
    ینی چی اصلا وارد قسمت مدیریت مصرف نمیشه . منظورم این لینک هستش(adsl.tch.ir)
    این چه سایتیه اخه !! فقط بلدن پول بگیرن..اه
    پاسخ:
    سامانه فعلا در دسترس نمیباشد.
    چرا من از صبح میخام وارد حساب کاربریم بشم که ببینم چقدر از حجم اینترنتم مونده برام باز نمیشه اصلا سایت بالا نمیاد میگه دسترسی به این سایت امکان پذیر نیست؟.. 
    پاسخ:
    سامانه فعلا در دسترس نمیباشد.
    سلام چرا سامانه مدیریت مصرف اینترنت شما فعال نمی باشد هر زمان نیاز دارم صفحه مرد نظر بسته می باشدکاربران چگونه از مصرف اینترنت خود مطلع شوند لطفا پاسخ گو باشید
    پاسخ:
    سامانه فعلا در دسترس نمیباشد.
  • محسن محمودی سرور
  • سلام ببخشید من نمیتونم وارد حساب کاربریم شم لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    مشکل رفع شد. آی پی آدرس بالا رو امتحان کنید.
    سلام خسته نباشید  می خواستم بدونم ادی اس ال من دانلود شبانه داره یا ن چیکار کنم راهنمایی کنید 
    با سلام من چند روزه نمیتونم بسته برای adslبگیرم مینویسه حساب کاربریتان توسط امور مالی قطع شده است و فقط از ۲۰۲۰ میشود بسته گرفت لطفا راهنمایی کنید
    پاسخ:
    سلام. اطلاعات کاربری خود را ویرایش کنید. با توجه به راه اندازی سامانه شاهکار تحت نظارت سازمان تنظیم مقررات تمامی اطلاعات مشترکین باید به صورت صحیح در سامانه پارتاک وارد شود.
    درصورتی که مشکل حل نگردید با 2020 در تماس باشید.
  • Moha1202mad Saidian
  • سلام ممنون میشم جواب بدین 
    میخوام رمز وای فایم رو عوض کنم میشه راهنمایی کنین
    پاسخ:
    لینک آموزش در بالای وبلاگ هست.
    چگونه از مانده حجم  و اعتبار اینترنت خود اطلاع پیدا کنیم
    باسلام
    لطفا راهنمائی کنید چگونه از ترافیک شبانه خود مطلع گردیم (به صورت نرم افزاری شرح دهید).ممنون
    سلام میخوام ترافیک بگیرم مانند همیشه ولی این پیامو مینویسه 

    به دلیل اینکه حساب کاربری شما در وضعیت در لیست جمع آوری می باشد ، شما قادر به خرید آنلاین ترافیک اضافه خود نمی باشید ! 
    پاسخ:
    سلام. معمولا اگر از اینترنت برای مدتی استفاده نکنید (در صورت پایان سرویس) مخابرات آنرا مصادره میکند. مثل ایرانسل که اگر از سیم کارت برای مدت 3 ماه استفاده نکنید آنرا به شخص دیگری واگذار میکند.
    اگر چراغ لینک مودم (همان dsl ) روشن است پس پورت شما در مرکز مخابراتی متصل است و شما هنوز قادر به اتصال به اینترنت هستید و فقط حساب کاربری به حالت تعلیق در آمده.
    البته در گذشته با خرید سرویس از اینترنتی به غیر از اینترنت خودتان (از طریق پرداخت سریع) این مشکل برطرف میشد. البته با توجه به تغییرات اخیر سامانه این راه حل رو پیشنهاد نمیدم.
    سرویس خریدید؟ اگر خریدین بهتره با نماینده فروش در تماس باشید تا شارژ فعلی شما نسوزه و براتون متصلش کنن. البته هزینه هم داره.
    اگر هیچ سرویسی نخریدین میتونید شارژ رایگان 100 مگی رو بزنید تا اینترنت از حالت تعلیق در بیاد. بلافاصله ( بهتره) بعد از رفع تعلیق، سرویس جدید بخرین چون باعث مشکلاتی در خرید میشه. (با فعال کردن شارژ رایگان سرویس فعلی شما میسوزه)
    نتیجه رو اعلام کنین.
    با سلام و تشکر
    سوال بنده هم همان سوال یکی دیگر از کاربران است و اینکه چگونه میتوانم از حجم باقیمانده شبانه مطلع شوم؟ آیا  پاسخ شما عزیزان را  باید از چه طریقی و کجا دریافت نمایم؟ پست الکترونیک خودم یا جایی دیگر؟
    پاسخ:
    سلام. وارد سامانه بشید.
    سلام 
    چجوری باید بفهمم چقدر از دانلود شبانه ام مونده
    سلام چرا من نمیتونم خودم ترافیک بخرم هر دفعه بعد از انتخاب درگاه دیگه عملیات ادامه پیدا نمیکنه و من مجبورم به دفاتر برم برای خرید 
    پاسخ:
    سلام. اگر درگاه های دیگه ای هم موجوده از اونا استفاده کنید. مثل بانک ملت و ... فرقی هم نمیکنه که کارت شما از کدوم بانک باشه، امکان خرید از هر درگاهی رو دارین. ممکنه امکان استفاده از بعضی درگاه ها بدون داشتن اعتبار امکان پذیر نباشه. میتونین پیش از پایان اعتبار اینترنتتون خرید کنین. این امر از مشکلات نرم افزاری سامانه است و 2020 باید مرتفعش کنه.
  • امین ملایر
  • سلام هرچی میخوام وارد سایت بشم ترافیک بخرم نمیشه میگه در دست رس نیست
    سلام.خسته نباشید
    من یه طرح اینترنت یک ساله 100گیگابایتی زدم به مبلغ حدودا 140 تومن(دقیق یادم نیس ولی این حدوداس) حالا الان اومدم تو قسمت ترافیک رزرو برام زده100 مگابایت و باقی ترافیکم 20مگابایته!!!!!!!!!!!!!!!!
    ایا اشتباهی شده؟ چرا زده مگایابت مگه گیگابایت نیس؟اخه چرا؟چرا؟ من تازه یه ماهه این طرح رو زدم ترو خدا یکی به من بگه که اشتباه شده
    پاسخ:
    سلام. اگر خرید با موفقیت انجام شده پس در قسمت سوابق خرید ثبت شده و جای نگرانی نیست. اگر سامانه اشتباه زده با 2020 تماس بگیرین. ممکنه خطا در نمایش باشه.
    چرا سایت خرابه؟
    پاسخ:
    در حال حاضر مشکلی نداره.
    سلام خسته نباشید میخوام بپرسم چرا قبض تلفن چرا دیر میدین
    سلام
    حدود ده روزی هست که سایت باز نمیشه که ترافیک بگیرم .
    مشگل چی هست؟
    پاسخ:
    سلام. مشکل مرتفع گردید.
    سلام
    سایت ورود به حساب کاربری بیش از یه هفتس که باز نمیشه 
    چرا نمیشه وارد حساب کاربری شده؟ کی درست میشه؟
    سایت ورود به حساب کاربری الان چند روز هست که باز نمی شه ، مشکل کجاست آخه شما نباید یه بررسی کنید ؟
    پاسخ:
    سلام. مشکل مرتفع گردید.
    با سلام ،سایت اعلام مانده ترافیک چند روز که باز نمیشه ،مشکل از کجاست؟
    پاسخ:
    سلام. مشکل مرتفع گردید.
    سایت اعلام مانده یک هفته هستس باز نمیشه.ممنون
  • حسین بختیاری جو
  • با سلام. سایت مربوط به حساب کاربری باز نمیشه و هیچگونه پاسخی نیست. لطف کنید چرا نمی توانیم
    به حساب کاربری وارد بشیم. متشکرم
    پاسخ:
    سلام. ساعاتی دیگر بررسی کنید. درصورت ادامه مشکل با 2020 تماس بگیرید.
  • سید محمد رضوی
  • سلام
    من چند سال است که از مخابرات اینترنت میگیرم کیفیت بسیار عالی و سرعت هم بیشتر از مقداری است که به صورت اسمی داده میشود چند بار هم با ۲۰۲۰ تماس گرفتم همیشه خوب و کامل راهنمایی کرده اند
    قصدم از این پیام تقدیر و تشکر از شما بود
    سلام ببخشید من میخواستم سرعت اینترنتمو پایین بیارم سرعتش 5.00mbps هستش از این سایت میشه ؟ اگه میشه راهنماییم کنید ممنون
    پاسخ:
    سلام. بله. پس از پایان سرویس فعلی، برای تمدید سرویس با سرعت پایینتر بخرین. مثلا 1 مگ یا کمتر
    اگر تا پایان سرویس فعلی شما زمان زیادی باقی مونده با 2020 تماس بگیرین کمترش میکنن
    تواین مملکت اگه ببینی یه جایی یا یه دستگاههی کارشو درست انجام بده باید تعجب کرد .مخابرات که هیچوقت هیچیش درست نبوده .اینترنتش از هم بدتر .واقعا به این میشه گفت اینترنت .حال آدم بهم میخوره . هیچ وقت نمیشه درست و حسابی وارد یه سایتی شد حتی سایت خودتون .اضلا من شک دارم مخابرات حجم اعلام شده رسمی به مشتری رو نمام کمال بهش بفروشه بدون اینکه نصفش و از سرو تهش نزنه
    سلام.چهار سال پیش سرویسی خریدم که یکی از امکاناتش اینترنت رایگان شبانه بود اما شما بدون اجازه اون قسمتش رو الان حذف کردین.چه تضمینی وجود داره که مثلا کسی اینترنت ماهیانه 5 گیگ بخره ولی یه سال دیگه شما نکنینش 3 گیگ؟همونطور که اینترنت شبانه رو بدون اجازه کاربرا حذف کردین
    سلام  می خوام ببینم ترافیک شبانه چقدر مونده چیکار کنم ممنون
    سلام خسته نباشید من الان چند ماه که adslخریدم  قرارداد یک ساله است میشه کمتر از یک سال قعط کنم یان ممنون
    سلام
    من میخوام وارد حساب کاربری خودم بشم تا باقیمانده تعرفه خودم را ببینم اما موفق نمیشوم آیا مشکل از سایت می باشد ؟؟
    سلام خسته نباشید می خواستم بپرسم دانلود شبانه چقدر از کی شروع میشه کی تموم میشه ممنون
    سلام خسته نباشید می خواستم بپرسم دانلود شبانه خودش فعال  میشه یا باید فعال کنم چه جوریه برنامش ممنون
    پاسخ:
    سلام. فعال کردنی نیست شما فقط باید سرویسی خریداری نمایید که هدیه شبانه رایگان داشته باشد. ساعات رایگان هم در لینک زیر مشخص است.
    جدول سرویس ها و تعرفه ها را ببینید.
    اگر سوالی در مورد هدیه شبانه دارید از 2020 بپرسید.
    سلام من سرویس دارم تموم شددانلود شبانه داشت اما روزش مونده و ترافیک خریدم خواستم ببینم دانلود شبانه تموم نشده
    پاسخ:
    سلام. شبانه ارتباطی با ترافیک مازاد ندارد. تا پایان سرویس شبانه خواهید داشت.
    سلام ببخشید من وقتی میخوام ترافیک خریداری کنم بانک مورد نظر و فقط ملت زدین و بانک انتخابی و نمیتونم ملی بزنم،ایراد داره یا فقط کلا برای همیشه ملت شده؟
    پاسخ:
    سلام. شما میتوانید با هر کارتی که عضو شتاب باشد از طریق دروازه بانک ملت خرید کنید.
    نقل قول از سایت بانکی دات آی آر:
    در حال حاضر بانکهای ملت، سامان، پارسیان، ملی، اقتصاد نوین و پاسارگاد این امکان را فراهم آورده اند که افراد بتوانند با استفاده از کارت های بانکی تحت شتاب، خرید اینترنتی انجام دهند. یعنی این بانک ها به عنوان دروازۀ پرداخت یا درگاه پرداخت یا در اصطلاح Gateway عمل می کنند.
    این به این معنی نیست که فقط کارت های همین 5 بانک قابلیت خرید اینترنتی را دارد، بلکه به این معناست که این بانکها امکاناتی را فراهم کرده اند که بتوان با کارت سایر بانک ها نیز خرید اینترنتی کرد و این امکانات خود را در اختیار فروشگاههای اینترنتی قرار داده اند.
    هرگیگ مازادچگونه محاسبه میشود در ADSL 22تومانی؟
    ﺑﺎ ﺳﻼﻡ ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ ﺧﺎﺳﺘﻢ ﺑﺒﻴﻨﻢ ﺣﺠﻢ و ﺗﺮاﻓﻴﻜﻢ ﭼﻘﺪﺭ ﻣﻮﻧﺪﻩ اﻣﺎ ﻫﺮ چ ﻗﺪﺭ ﻣﻴﺰﻧﻢ ﻣﻴﮕﻪ اﺷﺘﺒﺎﻩ اﺳﺖ اﻭﻟﺸﻢ ک 81 ﻣﻴﺰﻧﻢ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻫﻢ ﺩﺭﺳﺘﻪ ﭘﺲ ﭼﺮا اﻳﻨﻂﻮﺭﻱ ﺷﺪﻩ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻣﻴﺸﻢ اﺯ ﺭاﻫﻨﻤﺎﻳﻴﺘﺎﻥ..
    پاسخ:
    سلام. اگر مشکل از رمز شما باشد میتوانید از قسمت پرداخت سریع استفاده کنید.
    سلام.طرح اینترنت من شارژی 3 ماهه ست.چطور میتونم ب دایمی تبدیل کنم!!؟آیا اینترنتی میشه تغییر داد؟؟
    سلام.مدتیه که ترافیک یک ماه ی من تموم شده و چند بارهم به مقدار کم تمدیدش کردم,ولی دوروزه که میخام دوباره تمدیدش کنم سایت جواب نمیدو و دوباره همون پنجره مربوط به محدود سازی ترافیک باز میشه و بازهم ازت مقدار ترافیک میخاد ,من چند بار تکرار کردم و مودم هم روشن و خاموش کردم اما ترافیک وارد نشد,میشه کمکم کنید ممنون
    سلام ودرود
    من قبلا اشتراک شبانه رایگان داشتم ک ناغافل مخابرات محدودش کرد به ماهی هشت گیگ و بیشتر از هشت گیگ نیم بها میخواستم ببینم این هشت گیگ و الباقی نیم بها همچنان وجود داره یا اونم مثل قبل بدون اطلاع رسانی درست لغو شده با تشکر
    2048R12-8Gسرویسی که انتخاب کردم اینه ولی زده ترافیک شبانه دارد ولی نمیدانم چه طور فعال کنم؟
    واستفاده کنم بعد از کجا ببینم چه قدر مصرف شبانه کردم؟
    پاسخ:
    با 2020 تماس بگیر. ساعات دقیق دانلود شبانه رو بهت میگن.
    سلام میخوام ترافیک بخرم اطلاعات درست میزنم ولی میگه اشتباه
    پاسخ:
    سلام. با بخش فروش و شارژ 2020 جهت راهنمایی تماس بگیرید.
    سلام من بسته یک ماه گرفتم ولی زود تمام شد حالا میخوام بسته بگیرم باید چیکار کنم ؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام.
    اگر هنوز روز باقی مانده دارید، ترافیک اضافه (ترافیک، حجم، گیگ یا اعتبار)، بخرید.
    اگر روزهایتان رو به پایان است، سرویس جدید بخرید.
    اگر سامانه امکان سوزاندن سرویس قدیمی را فراهم کرده میتوانید سرویس جدید بخرید ( سرویس جدید رزرو کنید) و سرویس قبلی را بسوزانید (از 2020 بپرسید).
    با سلام میخواستم بدونم چجوری میتونم مقدار ترافیک و حجم باقیمانده رو ببینم
    پاسخ:
    سلام. وارد سامانه شوید.
    با سلام
    لطفا تعرفه های دانلود نامحدود را هم در لیست سرویسهایتان قرار دهید.
    دوستان من در کرمانشاه از مخابرات سرویسهای دانلود نامحدود دریافت میکنند با هزینه هایی کمی بیشتر از محدود و سرعتی کمی کمتر.
    برخی نیاز ب دریافت فایل و دانلود دارند و برخی سرعت را مدنظر دارند. پس تنوع دادن ب سرویسها باعث جذب مشتری خواهدشد.
    باتشکر منتظر سرویسهای دانلود نامحدود هستیم.
    با سلام
    بنده یک قراردا یکساله بستم، آیا میتونم تغییرش بدم و سه ماهه بگیرم؟
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام. با 2020 یا نماینده فروش در ارتباط باشید.
    بعد بهم میگن باید چیکار کنم؟؟؟
    چون نمیخوام رمز عبورم و نام کاربریم رو تغییر بدم!!
    پاسخ:
    ارتباطی با رمز و پسورد نداره. تماس بگیرین راهنماییتون میکنن.
    سلام من به حساب کاربری وارد شدم بعد حواسم نبود میزان محدودیت دوره رو کردم 12 گیگ حالا میخوام به حالت قبلا یعنی 6گیگ برگرده باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟هرکی میدونه زودتر کمکم کنه..ممنون
    پاسخ:
    سلام. با 2020 تماس بگیرین.
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی عزیزان و زحمتکشان مخابرات استان.
    یک درخواست داشتم که با توجه به مخابرات استانهای همجوار مثل کرمانشاه و مرکزی و کردستان کاملا معقول است.
    لطفا تعرفه های دانلود نامحدود را هم در لیست سرویسهایتان قرار دهید.
    دوستان من در کرمانشاه از مخابرات سرویسهای دانلود نامحدود دریافت میکنند با هزینه هایی کمی بیشتر از محدود و سرعتی کمی کمتر.
    برخی نیاز ب دریافت فایل و دانلود دارند و برخی سرعت را مدنظر دارند. پس تنوع دادن ب سرویسها باعث جذب مشتری خواهدشد.
    باتشکر منتظر سرویسهای دانلود نامحدود هستیم.
  • محمد طاهری
  • خدمت مسیولین د دست اندرکاران  ضمن سلام و قبول  طاعات  ایا بهتر  این نبود کسانی که کارت های سیار پیش خود دارند یک قراخوان یک هفته ای  جهت مانده کارت خود اقدام میکردند  و بعد این شرکت محترم  اقدام به معدوم نمودن کارتها مینمود با تشکر با  طاهری
    سلام
    من چند روزی هست برای دریافت مودم رایگان ثبت نام کرده ام و مودم رو تحویل گرفتم ولی برای تنظیمات مودم یوزنیم و پسوردی که باید از طرف مخابرات برام ارسال شه نشده چیکار باید بکنم
    پاسخ:
    سلام. برای دریافت یوزر و پسورد با شماره 2020 و یا با نماینده فروش محل زندگیتون تماس بگیرید.
    باسلام وخسته نباشید  اونایی که مشکل در ورود دارن باید 2تا کار انجام بدن تا بتونن وارد شن یکی اینکه مرورگر فایر فاکس نصب کنند وبا اون وارد سایت شن ویکی دیگه اینکه زنگ بزنن به2020وبخوان دوباره اون خط رو ثبت کنه من این کارارو کردم شد اینارو نوشتم تا دیگه سردرگم نشید.خدا حافظ
    پاسخ:
    سلام. تشکر از شما بابت اطلاع رسانی
  • میلاد کشوری
  • با سلام
    میخواستم ببینم چطور میشه ببینی مه از حجم دانلود شبانه ات باخبر بشی مثلا ببینی از هشت گیگ چند گیگ مصرف شده چند گیگ مونده هنوز فقط مال شبانه ها وگرنه مال روزانه رو نشون میده 
    ممنون 
    پاسخ:
    سلام. با 2020 تماس بگیرین.
    سوالم اینه که خوزستان چه ربطی به همدان داره که اطلاعات خوزستان تو سایت مخابرات همدانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام. هدف این وبلاگ معرفی سامانه پارتاک: پرتال خرید ترافیک و تمدید اعتبار اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان / آشنای اول خوزستان می باشد. از آنجایی که سامانه پارتاک استان ها شباهت زیادی به هم دارند سایر استان ها را هم در این وبلاگ گنجاندیم.
    کل مطالب وبلاگ

    باسلام میخوام مانده ی حجم اینترنت بگیرم یوزرنیم پسورد میزنم مینویسد شماره ی کاربری اشتباه است درصورتی که درست است لطفا منو راهنمایی کنید به چه صورت این کار را انجام بدم
    پاسخ:
    سلام.
    نام کاربری شما شماره تلفن جاری به همراه کد 81 می باشد ( مثال 8132299999 )

    میتونید از قسمت پرداخت سریع استفاده کنید چون حداقل برای خرید و تمدید و مشاهده باقیمانده نیاز به رمز ندارید.
    اگر تونستید وارد پرداخت سریع بشید پس حتما رمز پنل رو اشتباه وارد کردید. راهنمای بازیابی رمز از تنظیمات مودم
    اگر از قسمت پرداخت سریع هم نتونستید وارد بشید حتما شماره تلفن رو در قسمت پنل اشتباه وارد میکنید.
    برای راهنمایی بیشتر با شماره تلفن 2020 در ارتباط باشید.

    چند نکته

    ---------

    نظرات بدون تایید نمایش داده می شوند

    نظرات حاوی تبلیغات حذف می شوند

    از وارد کردن شماره تلفن خودداری کنید

    نظرات با حروف لاتین"فینگلیش" حذف می شوند

    این وبلاگ ارتباطی با شرکت مخابرات ندارد

    تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

    نظرات و سوالات را واضح و گویا مطرح کنید

    نظرات سایرین را مطالعه کنید شاید جواب سوالتان را یافتید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی