2020

معرفی سامانه پارتاک: پرتال خرید ترافیک و تمدید اعتبار اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان / آشنای اول

2020

معرفی سامانه پارتاک: پرتال خرید ترافیک و تمدید اعتبار اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان / آشنای اول

* این وبلاگ ارتباطی با شرکت مخابرات ندارد.

بروز شده در: یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ , 19 February 2017
مشترکین کافو نوری خوزستان از تاریخ 1-12-95 ساعت رایگان شبانه ندارند.

پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ , 29 December 2016

مشترک گرامی، جهت جلوگیری از اختلال در سرویس دهی مناسب (خطا در هنگام خرید)، لطفا با ورود به پنل کاربری خود، نسبت به تکمیل اطلاعات هویتی (پروفایل) خود مطابق با کارت ملی اقدام نمایید. (فقط پروفایل. بارگزاری مدارک لازم نیست.)

***اطلاعیه ثبت اطلاعات در سیستم***
با توجه به راه اندازی سامانه شاهکار تحت نظارت سازمان تنظیم مقررات تمامی اطلاعات مشترکین باید به صورت صحیح در سامانه پارتاک وارد شود .
بدیهی است برخی از مشترکین در روزهای اخیر برای تمدید سرویس دچار مشکل شده اند و موفق به تمدید نشده اند که اقدامات زیر برای جلوگیری از بروز این مشکل صورت می گیرد:
1. به پنل کاربری خود در سامانه پارتاک وارد شوید و قسمت پروفایل و بارگزاری مدارک را انتخاب نمایید و اطلاعات خود را بصورت صحیح وارد نمایید. (فقط پروفایل. بارگزاری مدارک لازم نیست.)
2.شماره شناسنامه افرادی که کد ملی دارند و شماره شناسنامه ندارند باید صفر وارد شود.
3. شناسه هویتی برای اتباع خارجی استفاده می گردد که به هیچ عنوان نباید از طرف شما تکمیل گردد.
......................
http://10.232.139.186

سرویس ها و تعرفه های جدید اینترنت مخابرات خوزستان
ادامه خبرها

امکانات
برای ورود به سامانه جامع مشترکین اینترنت شرکت مخابرات کل کشور (بجز خوزستان) روی عکس زیر کلیک کنید

نحوه پیدا کردن رمز ADSL از تنظیمات مودم جهت ورود به سامانه

هشدار

با توجه به خدمات ضعیف شرکت مخابرات استان خوزستان، از خرید سرویس با حجم و مدت زمان زیاد (مانند طرح یکساله و جشنواره) خودداری کنید تا در صورت نارضایتی مبالغ بالایی متضرر نشوید. توصیه ما به شما اینست که در صورت امکان از شرکت های خصوصی معتبر مانند شاتل، پارس آنلاین، آسیاتک، های وب و یا اینترنت 3G/4G سرویس تهیه کنید و اینترنت ADSL مخابرات گزینه آخر شما باشد.

مشترکین گرامی خطوط فیبر نوری خوزستان

از مورخه 94/09/01 کلیه اینترنت های خطوط فیبر نوری به شرکت مخابرات واگذار گردیده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 2020 تماس بگیرید.

تبلیغات
آخرین نظرات

 به علت مشکل نرم افزاری فعلا سامانه IBSng خوزستان به آدرس http://80.191.224.244/IBSng/user از دسترس خارج شده است. برای بررسی ریزمصرف وارد سامانه پارتاک استان خوزستان به آدرس زیر بشید:
سامانه مدیریت مشتریان اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان (پارتاک)

..........................................................

نحوه بررسی ریز مصرف در سامانه IBSng به آدرس http://80.191.224.244/IBSng/user

نحوه ورود به سامانه:

توجه: قبل از بررسی ریز مصرف بهتر است مودم خود را خاموش و روشن کنید تا اطلاعات مندرج در سامانه ناقص نباشد.

نحوه ورود به سامانه IBSng کمی متفاوت از سامانه پارتاک می باشد.

Username : الزاما شماره تلفن جدید با کد خوزستان بدون صفر نیست. ممکن است متفاوت باشد. Username دقیقا همان Username استفاده شده در مودم جهت اتصال است.

Password :الزاما پسوردی که برای ورود به پارتاک استفاده می کنید نیست. همون پسورد استفاده شده در مودم جهت اتصال را بزنید.

یوزر و پسوردتون رو نمیدونین؟ برای ورود به سامانه IBSng میتونید از راهنمای بازیابی رمز استفاده کنید. به آدرس http://ali-abad.blog.ir/post/31
دقیقا بالای رمز، نام کاربری یا Username مشخصه و مخفی نیست. در اون تصاویر Username  2122679809 است. بدین شیوه میتوانید  هم یوزر و هم پسورد خودتون رو در مودم ببینید.


 سپس ok و وارد سامانه می شوید.

نمایی از پنل:

در تب  CONNECTION LOG میتوانید ریز مصرف خود را مشاهده کنید.

برای خلوت کردن جدول از اطلاعات اضافی می توانید از تب  Attributes  مشخصه های مورد نیاز را تعیین کنید. تیک موارد مورد نیاز را زده و گزینه Search  را بزنید. مانند تصویر زیر:



یک مورد از اتصالات من بدین شکل است (شکل زیر ): البته از طریق تب Conditions در قسمت ورود تاریخ، نمایش اتصالات رو به یکی از دانلود های شبانه ام محدود کردم.  دانلود منیجر از ساعت 1:05 شروع به دانلود کرده و ساعت 5:59 اتمام دانلود بوده.

Login Time (روشن شدن مودم ) از ساعت 1:06 دقیقه بامداد تا Logout Time (خاموش شدن مودم) که در 6:54 بوده. Duration کل زمان اتصاله که 5:48 دقیقه بوده.

Bytes  In میزان دانلود که 1.97 گیگ دانلود کردم.

Bytes out  میزان ارسال اطلاعات از کامپیوتر من بوده که 103.20M آپلود شده. (ارسال اطلاعات به سرور دانلود برای حفظ ارتباط).

Credit Used میزانی است که از ترافیک من کم شده. 0.47 که حتی به 1 مگ هم نرسیده و این بدین معنیه که از ترافیک من چیزی کم نشده. اما اون یه ذره هم به احتمال زیاد بعد از ساعت رایگان کم شده چون من تا 06:54 وصل بودم. احتمالا تو همین 54 دقیقه غیر رایگان کم شده باشه. در اون 54 دقیقه دانلودی صورت نگرفته و فقط مودم و کامپیوتر روشن بودن.


همین مورد رو در سامانه پارتاک ببینید. کمی متفاوته:

نکته: شما از طریق این سامانه قادر به هیچ خریدی نیستید. فقط میتوانید جزئیات حساب کاربری، اتصالات و میزان اعتبار خود را مشاهده کنید. برای تمدید یا خرید ترافیک به سامانه مدیریت مشتریان اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان مراجعه کنید. 


نظرات  (۴)

  • امین خمیسی
  • سلام
    چطور بفهمم آی پی مرد نظر برای کدوم دستگاه میباشد؟؟
    با سلام .خسته نباشید.برای خرید سرویس اقدام کردم .عنوان می شود که این حساب کاربری در لیست جمع اوری است.یعنی چی?ممنون
    پاسخ:
    سلام. معمولا اگر از اینترنت برای مدتی استفاده نکنید (در صورت پایان سرویس) مخابرات آنرا مصادره میکند. مثل ایرانسل که اگر از سیم کارت برای مدت 3 ماه استفاده نکنید آنرا به شخص دیگری واگذار میکند.
    اگر چراغ لینک مودم (همان dsl ) روشن است پس پورت شما در مرکز مخابراتی متصل است و شما هنوز قادر به اتصال به اینترنت هستید و فقط حساب کاربری به حالت تعلیق در آمده.
    البته در گذشته با خرید سرویس از اینترنتی به غیر از اینترنت خودتان (از طریق پرداخت سریع) این مشکل برطرف میشد. البته با توجه به تغییرات اخیر سامانه این راه حل رو پیشنهاد نمیدم.
    سرویس خریدید؟ اگر خریدین بهتره با نماینده فروش در تماس باشید تا شارژ فعلی شما نسوزه و براتون متصلش کنن. البته هزینه هم داره.
    اگر هیچ سرویسی نخریدین میتونید شارژ رایگان 100 مگی رو بزنید تا اینترنت از حالت تعلیق در بیاد. بلافاصله ( بهتره) بعد از رفع تعلیق، سرویس جدید بخرین چون باعث مشکلاتی در خرید میشه. (با فعال کردن شارژ رایگان سرویس فعلی شما میسوزه)
    نتیجه رو اعلام کنین.
    با سلام .خسته نباشید.برای خرید سرویس اقدام کردم .عنوان می شود که این حساب کاربری در لیست جمع اوری است.یعنی چی?ممنون
    کار نمیکنه عزیز
    User Portal Disabled

    تازه این دفه برای اولین بار آنلاین و از توی پنل سرویس گرفتیم
    پاسخ:
    سامانه IBSng فعلا از دسترس خارجه. اما شما میتونید وارد سامانه پارتاک استان خوزستان به آدرس زیر بشید:
    سامانه مدیریت مشتریان اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان (پارتاک)

    چند نکته

    ---------

    نظرات بدون تایید نمایش داده می شوند

    نظرات حاوی تبلیغات حذف می شوند

    از وارد کردن شماره تلفن خودداری کنید

    نظرات با حروف لاتین"فینگلیش" حذف می شوند

    این وبلاگ ارتباطی با شرکت مخابرات ندارد

    تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

    نظرات و سوالات را واضح و گویا مطرح کنید

    نظرات سایرین را مطالعه کنید شاید جواب سوالتان را یافتید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی