2020

معرفی سامانه پارتاک: پرتال خرید ترافیک و تمدید اعتبار اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان / آشنای اول

2020

معرفی سامانه پارتاک: پرتال خرید ترافیک و تمدید اعتبار اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان / آشنای اول

* این وبلاگ ارتباطی با شرکت مخابرات ندارد.

بروز شده در:
مشکل رنج آی‌‌پی 178.253.32.0 - 178.253.47.255 رفع گردید.

چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ , 28 June 2017
قطع و وصل شدید، پینگ بالا، سرعت بسیار پایین، پکت‌لاس اینترنت خوزستان با رنج آی‌‌پی 178.253.32.0 - 178.253.47.255

شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ , 24 June 2017
اضافه شدن تعرفه های جدید ترافیک زماندار خوزستان

به اطلاع میرساند بر اساس مصوبه شماره 1 جلسه 253 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، از این پس کلیه سرویس ها و ترافیک های اضافی خریداری شده، بدون اعمال 25% حجم مازاد لحاظ می گردد.

https://2020-khz.ir
http://2020-khz.ir
http://khz-2020.ir
http://2020.ict-khz.ir
http://10.232.139.186

سرویس ها و تعرفه های جدید اینترنت مخابرات خوزستان
ادامه خبرها

امکانات
برای ورود به سامانه جامع مشترکین اینترنت شرکت مخابرات کل کشور (بجز خوزستان) روی تصویر زیر کلیک کنید

نحوه پیدا کردن رمز ADSL از تنظیمات مودم جهت ورود به سامانه

هشدار

با توجه به خدمات ضعیف شرکت مخابرات استان خوزستان، از خرید سرویس با حجم و مدت زمان زیاد (مانند طرح یکساله و جشنواره) خودداری کنید تا در صورت نارضایتی مبالغ بالایی متضرر نشوید. توصیه ما به شما اینست که در صورت امکان از شرکت های خصوصی معتبر مانند شاتل، پارس آنلاین، آسیاتک، های وب و یا اینترنت 3G/4G سرویس تهیه کنید و اینترنت ADSL مخابرات گزینه آخر شما باشد.

مشترکین گرامی خطوط فیبر نوری خوزستان

از مورخه 94/09/01 کلیه اینترنت های خطوط فیبر نوری به شرکت مخابرات واگذار گردیده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 2020 تماس بگیرید.

تبلیغات



•    مشاهده میزان اعتبار باقی مانده اینترنت ADSL مخابرات گیلان

•    مشاهده ریز مصرف اینترنت ADSL مخابرات گیلان

•    تمدید سرویس ADSL اینترنت ADSL مخابرات گیلان

•    ثبت نام ADSL

آدرس سامانه مدیریت مشتریان اینترنت شرکت مخابرات استان گیلان

http://adsl.tcg.ir

  (برای آشنایی بیشتر در مورد خرید ترافیک و تمدید یا استفاده از سامانه پارتاک به صفحه ی آشنایی با سامانه پارتاک خوزستان مراجعه کنید.)

نام کاربری: شماره تلفن جدید به همراه کد (بدون صفر در اول شماره)

رمز: همان رمز ADSL برای اتصال می باشد ویرایش نحوه پیدا کردن رمز ADSL از مودم جهت ورود به سامانه پارتاک

بهتر است از IP های ایرانی جهت ورود به سیستم استفاده کنید.

در صورت عدم موفقیت در ورود به سامانه ( به علت نداشتن رمز یا خطای سایت مبنی بر اشتباه بودن رمز یا نام کاربری) فقط با واحد پشتیبانی مخابرات (با شماره 2020) تماس بگیرید تا خطای ورود به سیستم را رفع نمایند.

تنها به سوالاتی جواب داده خواهد شد که در آن زمینه اطلاعی داشته باشیم. نکته اینجاست که سامانه همه استانها کاملا مشابه نیستند بنابراین ممکن است در مورد برخی امکانات و کارکرد سامانه دیگر استان ها اطلاعی نداشته باشیم. در صورتی که جواب سوالتان را نگرفتید با پشتیبانی شماره 2020 تماس بگیرید.


نظرات  (۴۶)

سلام من ساکن روستاى خنفچه در نزدیکى کفترود هستم خواستم تشکر کنم از مخابرات گیلان که مشکل أنتن دهى اینترنت محله ما رو رفع نمودن خدا انشاالله به همه کارکنان مخابرات سلامتى و دل خوش بده انشاالله  
  • فاطمه محمدى
  • با سلام
    از مخابرات گیلان  و تمامى کارکنان زحمت کش و دلسوز در رابطه با رفع اشکال آنتن دهى اینترنت در روستاى خنفچه کمال تشکر و قدردانى را دارم .
    سلام ببخشید نمیشه اینترنتم نامحدود باشه 
    مدیرت عزیز من خونه ام در یه روستا در شفت هست چرا سرویس 512 فقط برای ما فعال هست یعنی خون ادم های شهری از ما روستاهای بهتر و باارزش تر هست که اونا 2 گیگ سرعتشون باشه ما 512 مگا
    سلام بیخشید نمیشه یکاری کنین از نامحمدود و محدود استفداه کنم
    سلام من خونم لاهیجان سوستان هستش اینجا واقعا اینترنت مخابرات داغونه فقط پول گرفتنو بلد هستن خواهشا رسیدگی کنین دوساله که همش از نت مخابرات استفاده میکنم همشم اینجوری بوده
    سلام خسته نباشید من از سرویس آشنای اول مخابرات گیلان استفاده میکنم موقع خرید ترافیک زمان دار مشکل دارم حتی بسته سه روزه هم میخرم پیام مبنی بر این که: 
    زمان باقیمانده تا پایان دوره فعلی سرویس شما کمتر از بازه زمانی ترافیک انتخابی است و شما مجاز به خرید ترافیک زمان دار نمیباشید
    دریافت میکنم...به نظر شما مشکل چی میتونه باشه؟
    چون به علت حذف طرح یاقوت قیمتارو بالا بردند مجبورم از طرح ترافیک زماندار استفاده کنم تا صرفه جویی بشه
    با تشکر
    پاسخ:
    سلام. احتمالا مشکل نرم افزاریه سامانس. با 2020 تماس بگیرین.
    سلام خسته نباشید چرا نمیتونم سرویس رو تغییر پیغام میده بدلیل اینکه سرویس رزرو دارین نمیتونین اینکارو بکنین
  • رحمان پوراسماعیل طالمی
  • سلام.سال نو رو تبریک عرض میکنم.مدتی پسورد من فعال نمیشه و هرچقدر با 2020 تماس میگیرم میگن 5 دقیقه دیگه فعال میشه لطفا راهنمایی کنید با تشکر.
    پاسخ:
    سلام. فقط 2020 میتونه مشکل شما رو رفع کنه البته همه کارشناسان 2020 سواد کافی استفاده از سامانه رو ندارن. 
    سلام و عرض تبریک سال نو
    من ۵ روز دیگه قرارداد سرویسم تموم میشه .میخواستم ببینم راه تمدید چیه.حتما باید برم اداره مخابرات یا راه دیگه ای هم وجود داره؟؟اخه از حساب کاربری خودم که وارد میشم نمیتونم تمدید کنم.یعنی گزینه ها وجود نداره.ممنون میشم راهنمایی کنین
    پاسخ:

    مشترک گرامی : 
    اگر به دلیل عدم احراز هویت اطلاعات شما، خرید و تمدید سرویس اینترنتی برای شما غیرفعال شده است ! 

    این مورد طبق مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای تمامی شرکت های سرویس دهنده مخابراتی و تمامی سرویسهای قابل ارائه به مشتریان حقیقی و حقوقی، الزامی و اجباری گردیده است . 

    جهت رفع مشکل و فعال شدن این قسمت , لطفا با کلیک برروی  ویرایش پروفایل   اقدام به تصحیح اطلاعات نموده و پروفایل خود را جهت استعلام و احراز هویت به روزرسانی نمایید . 
    بدیهی است کلیه اطلاعات وارد شده باید مطابق با اسناد هویت شما ( کارت ملی ) باشد . پس از ویرایش و ثبت اطلاعات , صحت اطلاعات وارد شده بررسی و در صورتی که اطلاعات صحیح وارد شده باشد دسترسی شما برای خرید و تمدید سرویس اینترنتی باز خواهد شد .

    موفق باشید
  • آریا حیدری
  • با سلام.چند روزی هستش که سرعت دانلودم خیلی افت کرده من سرویس 512 دارم ولی سرعت دانلودم بزور به 30 میرسه در صورتی که در دی ماه سرعتم حدودا 180 بود!آیا مشکل از خطمه یا اینکه برای همه اینجوریه؟
  • سعید میزبان
  • سلام ببخشید من اینترنت خریدم ولی هر وقت میرم‌مسافرت استفاده میکنم ازش سوالم اینه مثلن تا چند‌روز تمدید نکنم جمع آوری نمیشه اینترنتم ممنوووون ؟؟؟
    پاسخ:
    سلام. وقتی پورت کم بیاد بعد از مدتی جمع‌آوری میکنن اگه نیاد تا ابد خالیش نمیکنن. اگه به قراردادتون نگاه کنین مدت زمان رو تعیین کردن. میتونین با مرکز مخابرات محل زندگیتون بپرسین که پورت خالی کم داره یا نه
    سلام. من  با گوشی میخوام شارژ کنم. دیگه به اون صفحه اولیه برنمیگرده که نام کاربری و رمز عبور  وارد میکردم متصل میشد. همش میگه بدلیل اتمام ترافیک و...  ورود به سامانه مشترکین.  اونو میزنم چیزی نمیاره
    پاسخ:
    سلام. کاری با صفحه اتمام ترافیک نداشته باشین. این آدرس رو بزنید. http://adsl.tcg.ir
    برادر اخوی حاجی سید سرعت 256 واقعی رو چطوری میتونم داشته باشم هزینش مهم نیست شمارو به روح امام قسم میدم راستشو بگید اصلن امکانش هست ؟ 2020 هم 2 بار تماس گرفتم که هر 2 بارش مارو سر کار گذاشت .
    التماس دعا
    پاسخ:
    سرعت دانلود حساب و کتاب نداره. از آی پی تا آی پی متفاوته. یکی ممکنه 100 کیلو باشه و همسایشون 700 کیلو. اما طبق استاندارد 2 مگ باید حدود 256 کیلو سرعت بده. بد نیست با نماینده فروش محل زندگیتون هم مشورت کنید. ضمنا معمولا سرویس های نامحدود و سرویس هایی که شبانه رایگان دارند سرعتشون کمتره. سرویسهای حجمی و غیر حجمی معمولا سرعت بالاتری دارند.
    مشاهده تعرفه ها استان گیلان
    ............................
    نمایندگان فروش
    به منظور خدمات رسانی بهتر و گسترده تر ، شرکتهای خزر انفورماتیک و آرنگ پردازش کاسپین به عنوان لایه 1 فروش سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات منطقه گیلان با برند آشنای اول ، در خدمت مردم عزیز گیلان می باشند . مشترکین محترم میتوانند برای خرید سرویسهای اینترنت آشنای اول به شرکتهای مذکور هم مراجعه فرمایند.
    2020 دزد هست زنگ میزنیم دو ساعت توی صف میمونیم پول تلفن میدیم اخرش قطع میشه . پول خرید سرویس دادم ولی برام تمدید نشده هیچکس هم پاسخگو نیست
    پاسخ:
    از طریق بانک هم پیگیری کنید ببینید مبلغ به حساب واریز شده یا نه.
    سلام..اینترنت ما 2روزه قطع هستش..مشکل سراسریه یا دلیل دیگه داره؟
    مخابرات بد ترین شرکت دنیاست.
    من از مخابرات متنفرم.
    برید از شاتل یاد بگیرید.
    مال مردم خوردن نداره.
    اون دنیا یقتونو میگیرم.
    این همه پول میدیم نه سرعت خوبه ن حجم .

  • الناز محمدی
  • سلام وبلاگ خوبی دارید موفق باشید
    سلام..من از مشترکین آشنای اول هستم..چرا وای فای وصل نمیشه؟در اخرین اطلاعیه فرمودید هفتاد و دو ساعت که!!
  • عارف تارمیغ
  • سلام خسته نباشید مودم من شارژش تموم شده چیکار باید کنم

    سلام، ساعت اینترنت شبانه رایگانه بین چه ساعاتیه و ب کدوم تعرفه ها مختص میشه؟؟
    چرا نمیتونم با رمزم و نام وارد شم مطمئن هستم هم نام درست هستش هم رمز اما میزنه اشتباه میخوام ببینم چقد حجم دارم..
    پاسخ:
    در صورت عدم موفقیت در ورود به سامانه ( به علت نداشتن رمز یا خطای سایت مبنی بر اشتباه بودن رمز یا نام کاربری) فقط با واحد پشتیبانی مخابرات (با شماره 2020) تماس بگیرید تا خطای ورود به سیستم را رفع نمایند.
    سلام من از مشترکین آشنای اول استان گیلان هستم. تو پنلم یه یه آپشن به اسم کارت شارژ هست. میخواستم بدونم کارایی این آپشن چیه.لطفا واضح جواب بدید ممنو
    سلام
    من از دو روز پسش با تلگرام به مشکل خوردم، همیشه تو حالت کانکشن میمونه و آپدیت نمیشه
    با وی پی ان کار میکنه ولی بدونش نه! ضمنا وقتی حذف میکنم نرم افزار رو تو گوشی و دوباره نصب میکنم درست کار میکنه ولی بعد ۲۰ دقیقه بازم میشه همون آش و همون کاسه
    همه ی کار ها هم کردم، آپدیت کردم دیتا پاک کردم همه کار ها رو کردم ولی بازم بدون وی پی ان کار نمیکنه!
    اگه میشه راهنماییم کنین
    مسؤولین مخابرات رشت فقط بداخل رشت توجه میکنند ما گناه کردیم ساکن کفترودیم ما هم باید بیایم شهر ساکن بشیم لطفا به کفترود هم اینترنت پر سرعت 4G بدین
    سلام از مسؤولین محترم مخابرات گیلان در خواست دارم که بفرمایند که چه موقع کفترود به اینترنت 3G ویا 4G متصل میشه ؟
    سلام ما تو مسکن مهر شهر رشت زندگی میکنیم و چون شاتل اینجا رو ساپورت نمیکنه ما از اینترنت مخابراط استفاده میکنمیم. چند وقتی هست که میخواهیم برای adsl مون ترافیک نا محدود بگیریم ولی نمیشه ینی تو گزینه هاش پیدا نمی کنیم. چجوری میشه ترافیک نا محدود بگیریم؟
    ما توى روستاى خنفچه نزدیک کفترود تلفن ثابت نداریم از مسؤولین همراه اول در خواست داریم آنتن این منطقه رو به اینترنت پر سرعت مجهز کنند خدا خیرتون بده 
    سلام.
    منظور از کلمه عبور چیه؟
    پاسخ:
    سلام. همان رمز adsl برای ورود به سامانه است. یا بهتر است بگویم رمز اتصال به اینترنت که در مودم استفاده میشود.
    سلام ساکن منطقه کفترود رشت میباشیم در منطقه ما همراه اول تا کنون اینترنت 3G و یا 4G بر قرار نشده از مسؤولین مخابرات تقاضا داریم در این رابطه اقدام کنند تا دعا گویشان باشیم أنشالله 
    با سلام از رادیو شنیدم ١٢٠٠ روستان استان مازندران زیر پوشش شبکه اینترنت قرار گرفته کفترود در پنج کیلومترى رشت متاسفانه هنوز زیر پوشش نیامده خواهشمندیم مسؤولین مخابرات در این رابطه نیز اقدام نمایند پیشاپیش کمال تشکر را داریم .
    سلام من ساکن کفترود نزدیک رشت هستم کلى پول مودم نوترینو رو دادم بعد متوجه شدم بدلیل اینکه این منطقه زیر پوشش اینترنت نیست از مسؤولین مخابرات در خواست دارم اینجا راهم زیر پوشش قرار بدن پیشاپیش تشکر دارم
    سلام.خسته نباشید.من اینترنتمو شارژ کردم.اما پیامی که در صفحه من میاد خط تلفن شما در لیست جمع آوری است.دلیلش چیست؟
    پاسخ:
    سلام. احتمالا دوره قبلی تموم شده و بعد از مدتی شما دوباره اینترنت رو شارژ کردین. با نماینده فروش محل زندگیتون تماس بگیرین مشکل رو حل میکنن.
    سلام میخواستم بدونم چقد از حجم اینترنتم مونده رمز پنل رو گم کردم؟!!!!
    پاسخ:
    سلام. میتونید از قسمت پرداخت سریع استان گیلان استفاده کنید. http://adsl.tcg.ir/quickpay.php
    سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم شارڗ نامحدود دارید با چ تعرفه ای .اگه هست چجوری باید شارژ کنم 
    پاسخ:
    سلام. لینک مشاهده سرویس ها. برای اطلاعات بیشتر با 2020 تماس بگیرید.
    باسلام و خسته نباشد. لطفا شماره تماسی که بتوان به وسیله اون با قسمت مدیریت پشتیبانی اینترنت آشنای اول کل کشور و همچنین قسمت مدیریت جشنواره بهار تا بهاران  تماس گرفت رو اعلام بفرمایید. با تشکر
    پاسخ:
    سلام. با شماره 2020 تماس بگیرید. اگر از خطوط همراه استفاده می کنید کد شهرستان مربوطه نیز در اول شماره وارد کنید.
  • حسین خرم سلیماندارابی
  • سلام خسته نباشید.میخواستم بدونم چراصفحه ورود به حساب کاربری عوض شده اونجوری ماهم راحت میتونستیم حجم خریداری کنیم
    پاسخ:
    سلام. برای خرید آسان از قسمت پرداخت سریع استفاده کنید.
  • رایت اله عبادی
  • با سلام و خسته نباشید می خواستم نحوه تعویض نوع ترافیک را بدونم از پرسرعت محدودقیمت بالا با سرعت 128نامحدود چگونه می توان تغیییر داد راهنمایی بفرمایید متشکرم
    پاسخ:
    سلام. برای راهنمایی با شماره 2020 / واحد پشتیبانی و فروش در ارتباط باشین. یا با یکی از نماینده های فروش تماس بگیرین.
    سلام میخواستم باقی مونده ی حجم اینترنتمو ببینم چیکار باید بکنم؟؟؟
    پاسخ:
    با توجه به مطالب بالا وارد سامانه شوید.
    حجم اینترنت من زود تمام میشه مشکلش چیه دانلود هم کم میکنم اونم کم حجم 
    سلام دانلود شبانه از چه ساعتیه؟

    پاسخ:
    سلام. جهت اطلاع با 2020 در تماس باشید.
    ایاشماشرکت دارید وقرعه کشی سبدکالاانجام دادید چندی پیش من400هزاربابت برندهشدن سفرکیش ب شرکت مخابرات پرداخت کردم
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    این خط adslکه ثبت نام کردم .به شماره *********** =اولا-همیشه قطع وصل میشه وروی اعصاب آدم راه میره =دوماْ به ما خبر نمیده که شارژ تمام شده =سوماْ-مراحل شارژی که از طریق اینترنت خریداری شده یا اعمال نمیشه یا بای بری دفتر مشترکین بیشخوان دولت دوباره شارژ خریداری کنی =چهارماْ-خرید شارژهای که از طریق اینترنت میشه علامت خطا اعلام میشه =بنجماْ-سرعت وبهنای باند علیرغم نوع خرید بشدت کند است !؟وو...
    خیلی چرت و پرته
    رمز حساب کاربریم فراموشم شده چیکار کنم
    هزینه مصرف اینترنت

    چند نکته

    ---------

    نظرات بدون تایید نمایش داده می شوند

    نظرات حاوی تبلیغات حذف می شوند

    از وارد کردن شماره تلفن خودداری کنید

    نظرات با حروف لاتین"فینگلیش" حذف می شوند

    این وبلاگ ارتباطی با شرکت مخابرات ندارد

    تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

    نظرات و سوالات را واضح و گویا مطرح کنید

    نظرات سایرین را مطالعه کنید شاید جواب سوالتان را یافتید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی