2020

معرفی سامانه پارتاک: پرتال خرید ترافیک و تمدید اعتبار اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان / آشنای اول

2020

معرفی سامانه پارتاک: پرتال خرید ترافیک و تمدید اعتبار اینترنت شرکت مخابرات استان خوزستان / آشنای اول

* این وبلاگ ارتباطی با شرکت مخابرات ندارد.

بروز شده در: چهارشنبه 30 فروردین 1396 ، April 19, 2017
ارایه طرح همسفر (یاقوت) در تلگرام خودآموز راهنمای فردا ویژه مشترکین خطوط مسی

۱۵ فروردین ۹۶
حذف سرویس های یاقوت از لیست سرویس ها و تعرفه ها در خوزستان و برخی استان های دیگر (امکان خرید از طریق 2020 و نمایندگی ها وجود دارد)

یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ , 12 March 2017

*** سرویسهای جشنواره ویژه عید نوروز برای کافونوری اضافه شد.(تعرفه ها رو ببینید.)

۱۸ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۲۱
قابلیت خرید ترافیک زماندار فیبرنوری فعال گردید (طرح فوتون).

یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ , 26 February 2017

***برای رفاه حال مشتریان عزیز و تسریع در عملیات پرداخت سامانه USSD ایجاد گردیده و شما عزیزان می توانید با شماره گیری کد#2020*4*733* اقدام به خرید حجم و تمدید سرویس نمایید.***


پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ , 23 February 2017
کادر کد امنیتی به سامانه خوزستان اضافه گردید.
در صورتی که کادر مربوطه را مشاهده نمیکنید باید کش مرورگر خود را پاک کنید. اطلاعات بیشتر در مشروح اخبار

یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ , 19 February 2017
مشترکین کافونوری خوزستان از تاریخ 1-12-95 ساعت رایگان شبانه ندارند.

پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ , 29 December 2016

***اطلاعیه ثبت اطلاعات در سیستم***
با توجه به راه اندازی سامانه شاهکار تحت نظارت سازمان تنظیم مقررات تمامی اطلاعات مشترکین باید به صورت صحیح در سامانه پارتاک وارد شود .
بدیهی است برخی از مشترکین در روزهای اخیر برای تمدید سرویس دچار مشکل شده اند و موفق به تمدید نشده اند که اقدامات زیر برای جلوگیری از بروز این مشکل صورت می گیرد:
1. به پنل کاربری خود در سامانه پارتاک وارد شوید و قسمت پروفایل و بارگزاری مدارک را انتخاب نمایید و اطلاعات خود را بصورت صحیح وارد نمایید. (فقط پروفایل. بارگزاری مدارک لازم نیست.)
2.شماره شناسنامه افرادی که کد ملی دارند و شماره شناسنامه ندارند باید صفر وارد شود.
......................
http://10.232.139.186

سرویس ها و تعرفه های جدید اینترنت مخابرات خوزستان
ادامه خبرها

امکانات
برای ورود به سامانه جامع مشترکین اینترنت شرکت مخابرات کل کشور (بجز خوزستان) روی تصویر زیر کلیک کنید

نحوه پیدا کردن رمز ADSL از تنظیمات مودم جهت ورود به سامانه

هشدار

با توجه به خدمات ضعیف شرکت مخابرات استان خوزستان، از خرید سرویس با حجم و مدت زمان زیاد (مانند طرح یکساله و جشنواره) خودداری کنید تا در صورت نارضایتی مبالغ بالایی متضرر نشوید. توصیه ما به شما اینست که در صورت امکان از شرکت های خصوصی معتبر مانند شاتل، پارس آنلاین، آسیاتک، های وب و یا اینترنت 3G/4G سرویس تهیه کنید و اینترنت ADSL مخابرات گزینه آخر شما باشد.

مشترکین گرامی خطوط فیبر نوری خوزستان

از مورخه 94/09/01 کلیه اینترنت های خطوط فیبر نوری به شرکت مخابرات واگذار گردیده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 2020 تماس بگیرید.

تبلیغات
آخرین نظرات



  • مشاهده میزان اعتبار باقی مانده اینترنت ADSL مخابرات اردبیل

  • مشاهده ریز مصرف اینترنت ADSL مخابرات اردبیل

  • تمدید سرویس ADSL اینترنت ADSL مخابرات اردبیل

  • ثبت نام ADSL

    پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ , 29 December 2016
     مهم:
    مشترک گرامی، جهت جلوگیری از اختلال در سرویس دهی مناسب (خطا در هنگام خرید)، لطفا با ورود به پنل کاربری خود، نسبت به تکمیل اطلاعات هویتی (پروفایل) خود مطابق با کارت ملی اقدام نمایید. (فقط پروفایل. بارگزاری مدارک لازم نیست.)

 آدرس سامانه مدیریت مشتریان اینترنت شرکت مخابرات استان اردبیل

http://85.185.200.8

  (برای آشنایی بیشتر در مورد خرید ترافیک و تمدید یا استفاده از سامانه پارتاک به صفحه ی آشنایی با سامانه پارتاک خوزستان مراجعه کنید.)

نام کاربری: شماره تلفن جدید به همراه کد (بدون صفر در اول شماره)

رمز: همان رمز ADSL برای اتصال می باشد. نحوه پیدا کردن رمز ADSL از مودم جهت ورود به سامانه پارتاک

بهتر است از IP های ایرانی جهت ورود به سیستم استفاده کنید.

در صورت عدم موفقیت در ورود به سامانه ( به علت نداشتن رمز یا خطای سایت مبنی بر اشتباه بودن رمز یا نام کاربری) فقط با واحد پشتیبانی مخابرات (با شماره 2020) تماس بگیرید تا خطای ورود به سیستم را رفع نمایند.( فقط و فقط با پشتیبانی مخابرات تماس بگیرید)

مخابرات اردبیل قیمت تعرفه ماهانه

تعرفه اینترنت adsl مخابرات اردبیل

تعرفه اینترنت آشنای اول اردبیل

تعرفه اینترنت حجمی و نامحدود استان اردبیل

تعرفه‌های ماهیانۀ سرویس اینترنت پرسرعت +ADSL2 اردبیل

ثبت نام آنلاین ای دی اس ال مخابرات اردبیل

ثبت نام آنلاین اینترنت مخابرات اردبیل

سرویس حجمی محدود ماهانه اینترنت اردبیل

قیمت تعرفه های اینترنت استان اردبیل در سال 94

اعتبار باقیمانده اینترنت مخابرات اردبیل

حجم باقیمانده اینترنت مخابرات اردبیل

خرید اینترنتی ترافیک adsl اردبیل با کارت عضو شتاب

خرید اینترنتی ترافیک اینترنت مخابرات اردبیل

خرید اینترنتی شارژ adsl مخابرات اردبیل

خرید ترافیک آنلاین اینترنت مخابرات اردبیل

خرید ترافیک مخابرات اردبیل بصورت اینترنتی

خرید حجم adsl مخابرات با کارت عضو شتاب

خرید شارژ adsl مخابرات بصورت اینترنتی

خرید شارژ اینترنت اردبیل با کارت عضو شتاب

خرید شارژ اینترنتی مخابرات اردبیل adsl

شارژ آنلاین اینترنت مخابرات adsl اردبیل

شارژ حساب کاربری اینترنت اردبیل مخابرات

مشاهده اعتبار اینترنت Adsl مخابرات اردبیل

مشاهده میزان ترافیک باقی مانده اینترنت مخابرات اردبیل

ورود به حساب کاربری اینترنت مخابرات اردبیل

پنل کاربری اینترنت اردبیل

نظرات  (۵۵)

سلام.من ساکن اهواز هستم و متاسفانه خطم فیبر نوری هست.خیلی سرزدم همه شرکتا مثل هایوب و شاتل گفتن ساپورت نمیکنن و میگن فقط باس بری از مخابرات بگیری.با چیزایی که شنیدم بدون نت بمونم نمیرم از مخابرات بگیرم.حالا سوالم اینه آیا شرکت های دیگه ای هم هستن که روی فیبرنوری نت بدن؟من شنیدم پیشگامان اراییه میده ولی هیچ اسمی از اهواز ن توی سایتش ن توی قسمت پیش ثبتنامش دیدم.ممنون میشم کامل برام بگین
سلام ببخشین این چه جور شرکتی هست نوشته ترافیک شبانه رایگان20000حجم اینترنت دارم بعد سایت 1بامداد که میزنم از ترافیک خودم کم میکنه پس رایگان کجا میریه مگه از ساعت 1شروع نمیشه ترافیک رایگان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام. ممکنه از 2 باشه.
سلام....
ببخشین این ترافیک زماندار وطرح ها حذفش کردن آیا؟؟؟
یا مال من فقط اینطوریه؟؟؟؟؟
لطفاااااااااااااااااااااااااا  پاااااااااااااااااااااسخ دددددددددددددهییید

برو عمو  با این مخهابرات و سرویس رسونیتون...نخواستیم...
نه پشتیبانی درست نه هیچی از این احراز هویت گرفته تا 
اینکه 5گیگ میزنی می بنی 4.50 داده  بعد  هووووورتی  تموم میشه
نخـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــواســـــــــــــتیــــــــــــــــــــــــــــــم...
10 سال تو تبریز  بودم...بهترین امکانات از هرجهت 
از مخابرات گرفته  تا آنتن دهی ایرانسل و رایتل وهمرا اول و...رو میدادن

جمع کنید بابا

مسخره بازیا چیه بابا . نه خدمات درست و حسابی میدن نه به مشکلات رسیدگی میکنن. 5 روز گیر این احراز هویتم به 2020 زنگ میزنی میگه برو نمایندگی به نمایندگی میری میگه زنگ بزن 2020 زنگ میزنی میگه برو مخابرات میری مخابرات میگه به ما مربوط نمیشه همه مسایل رو 2020 حل میکنه جمعش کنید بابا. تمام مشخصات رو وارد میکنم درست باز میگه عدم احراز هویت . مشخصات هر احدوالناسی رو هم وارد میکنم باز عدم اهراز هویت چه وضعشه اخه
سلام
ببخشید من هرچقد پروفایلمو ویرایش میکنم با اینکه همشو درس وارد میکنم ولی باز میگه اشتباهه چیکار کنم؟ فقط باید ب اسمه اونی ک قبلا بود بشه یا میتونم تغییرش بدم!!هرکاری میکنم درس نمیشه کمکمکنید لطفا😔😔
پاسخ:
سلام. با 2020 تماس بگیرین براتون انجام میدن.
سلام خسته نباشین از چه ساعتی می توانیم از ترافیک شبانه استفاده کنیم؟؟؟؟؟
سلام‌ببخشید من میخام وارد پنل کاربریم بشم ولی وقتی نام کاربری و کلمه عبورو میزنم میگه اشتباهه و قسمت ویرایش پروفایلم ندارم چیکار کنم؟؟؟؟
پاسخ:
سلام. با 2020 تماس بگیرین تا خطای ورود به سامانه رو رفع کنن.
در ضمن تماس هم گرفتم گفتن درست می کنیم  هنوز یه ماه از ش گذشته ولی درست نشده...به مخابرات شهر هم مراجعه کردم...

پاسخ:
درخواست خودتون رو در سامانه 195 بدین تا رسیدگی بشه.
سلام  
خدا قوت
ببخشید من اطلاعاتو وارد کردم....و تایید شده و دیگه تغییر نمیکنه

حالا مشک من اینه که در هنگام خرید سرویس  میگه:
جهت خرید سرویس جدید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .

لطفا پاسخ بدین....ممنووون
با سلام.اینترنت من کار نمیکنه میرم ویرایش پروفایل همه چیو درست مینویسم مثلا اسمم کد ملی ....خطا میده باز میگه اطلاعات درست نیست.میشه راهنماییم کنین چیکار کنم؟؟ممنون میشم
پاسخ:
سلام.
1. به پنل کاربری خود در سامانه پارتاک وارد شوید و قسمت پروفایل و بارگزاری مدارک را انتخاب نمایید و اطلاعات خود را بصورت صحیح وارد نمایید. (فقط پروفایل. بارگزاری مدارک لازم نیست.)
2.شماره شناسنامه افرادی که کد ملی دارند و شماره شناسنامه ندارند باید صفر وارد شود.
3. شناسه هویتی برای اتباع خارجی استفاده می گردد که به هیچ عنوان نباید از طرف شما تکمیل گردد.

اگر باز هم موفق یه ویرایش اطلاعات نشدید با 2020 تماس بگیرین براتون انجام میدن.
سلام
چرا تازگیا اینستاگرام با اینترنت مخابرات کار نمیکنه.درحالی که با طرح ایرانسل کار میکنه.این مشکل کی حل میشه? ممنون میشم اگه جواب بدین.
پاسخ:
سلام. ممکنه بعضی رنج‌ آی‌پی ها مشکل داشته باشن با 2020 در تماس باشین. رنج آی‌پی شما 2.187.80.0 - 2.187.87.255
سلام .من نمیتونم از ترافیک شبانه استفاده کنم.شارژ دارم ولی از روزانه کم میشه؟

پاسخ:
سلام. قبل از استفاده از شبانه مودم رو خاموش و روشن کنین شاید مشکل حل شد. با 2020 در ارتباط باشین.
سلام.میخوام ببینم چن گیگ از حجم اینترنتم مونده ولی متاسفانه دیگه دیده نمیشه لطفا راهنماییم کنین چیکار میتونم بکنم ...البته از پرداخت سریع سارژ میکنم 
پاسخ:
سلام. برای مشاهده باقیمانده اعتبار از پنل اصلی وارد بشین.
سلام همگی خسته نباشید
لطف کنین ساعت استفاده از ترافیک شبانه رو بگید؟
سوال دیگم این که آیا برا استفاده از ترافیک شبانه باید مودم رو تو اون ساعت خاموش روشن کنیم؟
سلام من نمیتونم به حساب کاربریم ولرد شم همش مینویسه شماره تلفن اشتباهه ولی در اصل درسته چجوری میتونم حلش کنم؟
پاسخ:
نام کاربری و رمز احتمالا ست نشده با 2020 تماس بگیرین تا خطای ورود رو رفع کنن. اگر از قسمت پرداخت سریع میتونید وارد بشید پس شماره مشکلی نداره.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
واقعا متاسفم برای استن اردبیل که همه ی امکاناتش زیر صفره خاک بر سر ماها که تو این خراب شده زندگی میکنیم اوناییم که پشت تلفن نشستن اندازه ** حالیشون نیست زنگ زدم یارو نمیدونه چی به چیه کوفتتون به پولی که مفت مفت میخورین تقصیر شما نیستااا عادت کردین به مفت خوری
  • جواد عیونی
  • به خدا مسخره بازی ذر اوردین خدا ازتون نگزره
    سلام اصلا  من نمیتونم وارد سامانه امور مشترکین شم مجبورم همش از بیرون شارژ کنم
    پاسخ:
    سلام. با 2020 جهت رفع مشکل تماس بگیرین. اگر رمز ندارین یا با خطا مواجه میشین میتونید از قسمت پرداخت سریع بدون نیاز به رمز استفاده کنید..
    ببخشید اخه مشکل اینجاس ک من نمیتونم وارد پنل کاربریم بشم همش مینویسه
    نام کاربری یا کلمه عبور صحیح نیس ...‌اگه  به ۲۰۲۰ زنگ بزنم درستش میکنن؟
    پاسخ:
    بله. خطای ورود رو رفع میکنن. (رمز رو با شماره شما ست میکنن)
    میتونین از قسمت پرداخت سریع (گوشه بالا سمت راست صفحه اول سامانه) امتحان کنین. همه امکانات پنل رو نداره اما نیاز به رمز هم نداره
    ببخشید من نمیتونم وارد حساب کاربریم بشم و نمیتونم شارژ بخرم همش مینویسه "به دلیل عدم احراز صحت اطلاعات شما , خرید سرویس یا تمدید سرویس برای شما غیرفعال شده است . "باید چیکار کنم تا درست بشه؟ خواهش میکنم جوابمو بدین؟
    پاسخ:
    مشترک گرامی، جهت جلوگیری از اختلال در سرویس دهی مناسب، لطفا با ورود به پنل کاربری خود، نسبت به تکمیل اطلاعات هویتی خود مطابق با کارت ملی اقدام نمایید. (از طریق قسمت پروفایل و بارگزاری مدارک اطلاعاتتون رو وارد کنید. مدارک هم چیزی نمیخواد فقط پروفایل.) در صورت نیاز، برای کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبانی 2020 تماس حاصل نمایید.
    در صورتی که خرید با خطا مواجه و مبلغ از حساب کسر شد، بانک در همان ساعات اولیه پس از خرید مبلغ را به حساب شما عودت می دهد. گاهی ممکن است زمان بیشتری به طول بیانجامد. (بین 24 الی 72 ساعت) . اگر مبلغ عودت داده نشد از طریق 2020 و سپس بانک پیگیری نمائید.
    برخی از کاربران مبلغ به حسابشون برگشت نخورده.
  • جواد عیونی
  • تورو جون هرکی دوس دارین یه کاری بکنین. الان یه هفتهی از حسابم پول کسر شده هنوز بر نگشته به حسابم 2020 هم جواب درستوحسابی بهم نمیده نماینده فروش هم میگه به ما هیچ ربطی نداره این چه وظعیه اخه .سریع جوابمو بدین نامردا
    پاسخ:
    جواب درست و حسابی یعنی چی؟ یا رفته به حساب مخابرات یا نرفته. اگه نرفته برید بانک
    سلام ،حتما تعرفه جدید ،ویا طرح صددانه یاقوت و....که برا فیبرنوری نمیزنه هم به انحصاری بودن مربوطه 
    سلام ،دلیل گرون بودن اینترنت مخابرات برروی خطوط فیبرنوری چی هست؟؟هرگیگ رو 7500میده .وسوال دوم ،آیا فقط مخابرات برروی خطوط فیبرنوری اینترنت میده ؟؟
    پاسخ:
    سلام. دلیلش انحصاری بودنه. نبود رقابت.
    سلام و خسته نباشید روز دوم بهمن ماه به دلیل اتمام شارژ اینترنت می خواستم تمدید سرویس کنم جهار بار خرید کردم اما هربار خطا رخ داد ولی حق شارژ را هر جهار بار از حسابم کسر کرد تا اینکه با 2020 تماس گرفتم گفتند بعد از تکمیل پروفایل درست شده و پول به حسابت بر می گردد.اینترنت درست شد اما پول به حسابم بر نگشت می خواستم راهنماییم بفرمایید چه کار کنم. متشکر
    پاسخ:
    سلام. با 2020 جهت پیگیری تماس بگیرین و سپس به بانک مراجعه کنید.
  • جوادعیونی
  • سلام من از طریق سایت شما میخواستم شارژ انجام بدم تا حالا سه بار از حسابم کسر شده ولی شارژ نشده لطفا یه راهنمایی بکنین.2020هم جواب درستو حسابی نمیده.ممنون
    پاسخ:
    سلام. با نماینده فروش تماس بگیرین. لینک اطلاعات
  • علی طرفی
  • سلام من امروز چند سرویسمو تمدید کردم ناخداگاه لغو میشد بعد فهمیدم از حسابم کسر شده ولی رزرو نشده الان نه اینترنت دارم نه پولهایی که برده شده برگشته 2020 هم جواب درستی نمیده
    پاسخ:
    سلام. در صورتی که خرید با خطا مواجه و مبلغ از حساب کسر شد، بانک در همان ساعات اولیه پس از خرید مبلغ را به حساب شما عودت می دهد. گاهی ممکن است زمان بیشتری به طول بیانجامد. (بین 24 الی 72 ساعت). اگر مبلغ عودت داده نشد در زمان اداری با 2020 تماس بگیرید.
    سلام  من ازمخابرات اردبیل  بغیر دزدی چیزی ندیدم  شورشو دراوردن 
    با سلام و خسته نباشید . چجوری تو جشنواره صد دانه یاقوت ثبت نام کنم؟؟ . با تشکر
    پاسخ:
    سلام. با تماس با 2020
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    با سلام 
    چند روزی هسش که سرعت اینترنت مخصوصا در زمان دانلود کردن خیلی افت کرده .خواهشا رسیدگی فرمایید.
    32432***
    سلام  ببخشید من ترافیک شبانه 15360 مگابایت دارم ولی وقتی از اینترنت استفاده می کنم از ترافیک اصلی کم میکنه چرا؟ اولین باره این مشکل برام پیش اومده چکار کنم.
    پاسخ:
    سلام. در ساعات رایگان پیش از دانلود یکبار مودم خودتون رو خاموش و روشن کنید تا آی پی شما تغییر کنه. اگر همچنان از ترافیک شما کم شد با 2020 یا نماینده فروش تماس بگیرین.
  • فرزاد محمودی
  • با سلام مستاسفم برای مخابران استان اردبیل با این همه کارایی مخصوصا سامانه 2020 که همشون فقط دارند پشت این شماره وقت گذرانی میکنند شرمم میاد اصلا نام مخابرات استان اردبیل به چشمم میخورد ، هزینه شارژ و هزینه کارشناس دریافت میکنند مفت خورها ولی هیچکاری انجام نمیدهند . استان اردبیل کدوم سیستمش درست بود اینم درست باشه
    سلام لطفاجواب بدین علت کم شدن سرعت وای چیست
    سلام علت کم شدن سرعت وای فای چیست ایابه گیگ ربط داره یانه
    سلام.
    میزان ترافیک باقی مانده همان حجم باقی مانده هست؟
    پاسخ:
    سلام. بله
    حسین این سرویسی که میگی شبانه رایگان داره من دو ساله دارم ازش استفاده میکنم کافیه ساعت 1 مودمتو به مدت 5 دقیق خاموش روشن کنی تا بره رو حالت رایگان من سیم مسی داریم کافونوری نمیدونم شاید نداشته باشه
    پاسخ:
    هدیه شبانه طرح های حجمی یا محدود خوزستان با استان اردبیل کاملا متفاوته. کلا قانون واحدی در زمینه شبانه رایگان وجود نداره.
    سلام میشه اینترنت نامحدود خریداری کرد
    پاسخ:
    سلام. برای کسب اطلاعات با 2020 تماس بگیرید. یا به نماینده فروش مراجعه کنید.

    سلام

    میشه اینترنت نامحدود خریداری کرد

    اینترنت شبانه کل استانو حذف کردن بستگی به حجمی که می خری نداره 
    مال من 8 گیگه سرعتشم 2 مگ ولی اینترنت شبانه نداره 
    2020 ام جواب درستی به ادم نمیده 

    یه مشکل عجیب دیگه ای هم هستش: جلوی ترافیک شبانه ی سرویسی ک ازش استفاده میکنم یه چنین عدیدی نوشته شده 8729588 یو جلوی ترافیک شبانه مصرفی با اینکه یک ماهه ترافیک شبانه اعمال نشده ی چنین عددی نوشته شده 8719348- ولی نمیتونم از این ترافیک شبانه استفاده کنم.....جریال چی هستش؟ هنوزم میگم اپراتور 2020 جواب درست و حسابی نمیده.
    سلام 
    جریانه ترافیک شبانه تو استان اردبیل چی هستش؟ دقیقا کدوم سرویس ها ترافیک شبانه بهشون تعلق میگیره؟ تاریخ اعمال ترافیک شبانه ها چطوریه؟ و من بهمن ماه ترافیک شبانه بهم ندادن, این ماهم قرار نیست بدن؟ از اونجایی ک اخر ماه رسیدت و فعلا خبری نیس,یکی کمک کنه...2020 جواب بدرد بخوری نمیده
    سلام..با همین سایت رفتم شارژ کردم پول وکم کرده ولی شارژ نشده
    دفعه قبلم که شارژ کردم دوبار هزینه خواست ازم...........چیکار کنیم ؟


    پاسخ:
    سلام. با 2020 تماس بگیر.
    چگونه باید پسوردمو د ممو عوض کنم قبلا پسوورد دااشتم حالا نمیدونم چرا نمیاد تو همه گوشی ها بدون پسوورد میاد اسمش هم عوض شده
    پاسخ:
    تغییر رمز وای فای اینجا در سایت علم فردا
    سلام .خسته نباشین . ترافیک شبانه من الان نزدیک یه ماهه که داده نشده به 2020 مخابرات اردبیل هم زنگ میزنم همش میگن در عرض دو روز حل میشه ولی همچنان منتظرم خواهشا اینجا جوابم را بدین 
    پاسخ:
    سلام. همچنان از طریق 2020 پیگیر باشید.
    وای فای من روزی بیش از 200بار قطع میشه چرا
    سلام خسته نباشید .یه انتقاد داشتم اونم اینکه چرا هرموقع که خرید سرویس میکنم ترافیک شبانه ام حذف میشود؟؟؟؟زنگ زدم2020 گفتند استفاده کردی .درسته استفاده کردم ولی موقع خرید سرویس چهار گیگ شبانه داشتم متاسفانه حذف شد... میخاستم بدونم فقط برای من اینجوریه؟؟ اینم میخاستم بگم کارشناسان پاسخگو برخوردشون خوشایند نیست .باتشکر
    سلام زمان ترافیک رایگان شبانه اینترنت مخابرات از ساعت چند تا چند است؟
    خیلی گند و به درد نخوره
    سلام . ترافیک شبانه شرایط خاصی داره یا اینکه نه میشه استفاده کرد ؟
    پاسخ:
    سلام. شرایط رو از 2020 بپرسین. متاسفانه قانون واحدی وجود نداره و از استان تا استان متفاوته مثلا ساعاتش.
    سلام مخابرات استان اردبیل 
    سلام لطفا نحوه ورود به حساب کاربری را توضیح دهید
    پاسخ:
    برای آشنایی بیشتر در مورد نحوه ورود، خرید ترافیک و تمدید یا استفاده از سامانه پارتاک به صفحه ی آشنایی با سامانه پارتاک خوزستان مراجعه کنید.
    منظورم از ترافیک ترافیک شبانه است با تشکر
    پاسخ:
    با 2020 قسمت فروش و شارژ تماس بگیر سرویستون رو چک میکنن و علتش رو بهتون میگن. 
    سلام وخسته نباشید به من نزدیک یه ماهه  ترافیک نمیدید وسرعت دانلودم 60 است چرا؟ لطفا پاسخ دهید باتشکر
    سلام خسته نباشید یه انتقاد داشتم. خدمات اینترنت پر سرعت شما بسیار پایین است برای رفع اشکال زنگ زده بودم بعد این یه هفته پیگیر شدن بعد برای پایین بودن سرعت زنگ زدم 2020 اپراتور نزدیک بود پشت تلفن من رو بزنه یه پاسخ درست به آدم نمیدن خواهش میکنم پیگیری کنید به اپراتور میگم سرعت بسته 126مگ دوستم بیشتر از بسته من است میگوید ما با دوست شما کاری نداریم بسته شما اینه
    ممنون که به طور کامل ترافیک رزرو را توضیح دادید
    پاسخ:
    خواهش میکنم.

    نحوه اعمال ترافیک رزرو در قسمت نظرات پارتاک استان خوزستان توضیح داده شده است.

    چند نکته

    ---------

    نظرات بدون تایید نمایش داده می شوند

    نظرات حاوی تبلیغات حذف می شوند

    از وارد کردن شماره تلفن خودداری کنید

    نظرات با حروف لاتین"فینگلیش" حذف می شوند

    این وبلاگ ارتباطی با شرکت مخابرات ندارد

    تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

    نظرات و سوالات را واضح و گویا مطرح کنید

    نظرات سایرین را مطالعه کنید شاید جواب سوالتان را یافتید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی